Når familien er uvenner ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Bare mig..

Tror måske, at jeg ville sige det.. Så må de jo selv om om de kommer.. I er jo et eller andet sted de voksne i det her, for i har inviteret dem begge.. - Det de to har kørende, skal de vel selv styre.. I har gjort jeres, og kan i hvertfald ikke gøre mere, når i har sagt det.. - Jeg ville altså hvis det var min familie....

Håber i får en fantastisk dag alligevel.. OG at der ikke kommer skænderier ved bordet imellem de to fjolser, hvis de altså kommer..

Og så selvfølgelig tillykke med din kæreste!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Louisiana

Maja_4000 skriver:

Men ingen af dem har spurgt om den anden kommer .. Så vi har jo ikke løjet :b Vi har bare ikke fortalt hvem der blev inviteret 

Men de kan jo risikere at møde hinanden udenfor .. Og så ved vi ikke hvad de gør :s

Jeg tvivler på, at de vil se det så firkantet. Især, når det er åbenlyst, at I vil tvinge dem til, at være i rum sammen. De ved nok godt, at I ved, at de er uvenner.

Anmeld

6. december 2010

SussieThyssen

Maja_4000 skriver:

Vi har jo med vilje valgt , ikke at dele dem over to gange .. For jeg synes sgu at det SKAL kunne lade sig gøre .. Men eftersom vi ikke ved , hvorfor de er uvenner , er det også lidt svært .. 
Vi har jo ikke tænkt os at dele alle fremtidige fødselsdage op for deres skyld :s 

Nej netop.

Anmeld

7. december 2010

Maja_4000

Lige en lille opdatering (:

Det gik fint nok igår .. Hans far blev lige "advaret" ude på opgangen , men tog det pænt :b De gav hånd og snakkede da også (meget) lidt sammen :p De satte sig godt nok så langt fra hinanden som muligt , men det er også i orden .. 

Nu bliver det så spændende næste gang vi inviterer .. Spørger han mon "kommer farfar?" .. Men det finder vi ud af til den tid (:

Vi er tilfredse i hvert fald :p Og min kærestes brødre var også positivt overraskede .. 

Anmeld

7. december 2010

LouiseNielsen

Maja_4000 skriver:

Det gik fint nok igår .. Hans far blev lige "advaret" ude på opgangen , men tog det pænt :b De gav hånd og snakkede da også (meget) lidt sammen :p De satte sig godt nok så langt fra hinanden som muligt , men det er også i orden .. 

Nu bliver det så spændende næste gang vi inviterer .. Spørger han mon "kommer farfar?" .. Men det finder vi ud af til den tid (:

Vi er tilfredse i hvert fald :p Og min kærestes brødre var også positivt overraskede .. 

Rigtig dejligt at det gik godt....

Anmeld

7. december 2010

serinasmor

Maja_4000 skriver:

hvor rat at høre

Anmeld

7. december 2010

karina1980

Maja_4000 skriver:

Vi skal holde min kærestes fødselsdag i aften .. Bare ganske simpelt - glögg , æbleskiver og sådan .. 
Vi holdt for min side af familien i sidste uge , og det gik rigtig fint (det er også den del af familierne vi ser mest)

Men i aften er det så for hans side .. Der kommer hans far + kone , farfar + kone og hans fire brødre .. Min kærestes brødre altså :b
Hans far og farfar har ikke set hinanden i .. Cirka 7 år , tror vi .. De er uvenner , og kommer ikke til hinandens fødselsdage osv. (farfaren inviterer , men far vælger at ignorere det .. Så det er hans far der er den "barnlige")

Vi ved ikke , hvad de er uvenner over .. Og i aften skal de så være i stue sammen .. Bør vi fortælle dem , at den anden kommer ? Eller skal vi bare håbe at de kan opfører sig pænt ?

Vi skal jo også holde barnedåb på et tidspunkt .. Der ville de jo også blive inviteret .. Og fødselsdage fremover .. Har det lidt sådan , at de skal lære det ! .. Det skal ikke gå ud over deres barnebarn/oldebarn i hvert fald

Undskyld det blev lidt langt :b

- Maja (37+4) 

jeg kender en hel del til det der med ikke at kunne med sin familie og må ærligt indrømme at det rart når dem som man er besøger er ærlige om at de andre kommer, så er man forberedt og har kunne få sin indre kriger dysset ned, så man kan være i stue sammen.

må ærligt indrømme at jeg flere gange har meldt fre, eller er kørt igen hvis jeg får det at vide når jeg kommer eller 10 min før jeg træder ind af døren.

eneste grund er at jeg ikke vil ødelægge dagen for de andre inviterede,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.