Når familien er uvenner ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Maja_4000

LouiseNielsen skriver:

Tjooo måske, men jeg syntes bare at han er en voksen mand også bør han se ud over det at de er uvenner.. De behøver jo ikke sættte sig ved siden af hinanden..... Kan han ikke det må han jo vælge ikke at deltage i hans søns fødselsdag!

Er bare bange for at han vælger ikke at komme .. Og tror det ville såre min kæreste - Meget ..  Hvilket jo ikke er så underligt :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

LouiseNielsen

Maja_4000 skriver:

Er bare bange for at han vælger ikke at komme .. Og tror det ville såre min kæreste - Meget ..  Hvilket jo ikke er så underligt :b

Hvad med din kæreste ringer til hans far og snakker med ham om det????

Anmeld

6. december 2010

Mira0911

Vil slet ikke fortælle det! De får indbydelsen og så må de jo selv vælge! 

Der er ikke nogen der siger at de skal snakke sammen! Det er bare noget bøvl med de familie problemer der er nu til dags... 

Det er da helt klart faderen der, der skal blive voksen... 

Det kan gå så galt at det kan gå udover resten af familien... 

Anmeld

6. december 2010

Maja_4000

LouiseNielsen skriver:

Hvad med din kæreste ringer til hans far og snakker med ham om det????

De har bare ikke sådan et forhold hvor man snakker om så personlige ting .. Altså .. Jeg tror vi ser ham 4 - 5 gange om året .. Så de er ikke så tætte .. Iih .. Synes det er så åndssvagt sådan noget ! 

Anmeld

6. december 2010

LouiseNielsen

Maja_4000 skriver:

De har bare ikke sådan et forhold hvor man snakker om så personlige ting .. Altså .. Jeg tror vi ser ham 4 - 5 gange om året .. Så de er ikke så tætte .. Iih .. Synes det er så åndssvagt sådan noget ! 

Ja det er åndsvagt.. Forstår det slet ikke. Kunne ikke leve med at være uvenner med mine forældre. Pludselig en dag er det for sent også skal man skilles i vrede og har aldrig fået talt ud....

Anmeld

6. december 2010

Louisiana

Det er rigtig, rigtig svært det dér... For I skal passe på, at de ikke føler sig svigtet af jer, for at have lavet "bagholdsangreb". F.eks. vil min mor under ingen omstændigheder se min biologiske far, og hvis jeg havde snydt hende til, at komme til fødselsdag med min far, ville hun aldrig tilgive mig, hun ville se det som et kæmpe svigt fra min side. Så I skal virkelig være sikre på, hvad I gør. Især også, når I ikke ved hvorfor de er uvenner.

Hvordan har I selv tænkt jer det skal foregå, når de ser hinanden? Hvad hvis de ser hinanden, inden de overhovedet er nået ind af døren, og den ene vælger at kører?

Håber selvfølgelig på det bedste, og ønsker al mulig held og lykke. Og tillykke med kærestens fødselsdag

Anmeld

6. december 2010

SussieThyssen

Vil mene at ærlighed altid er bedst, også i denne her sag.
Lad dem selv vælge og I får så forhåbentligt fred i familien. I har åbnet jeres hjem, og givet stædignakkerne mulighed for at komme, så er det op til dem selv, at komme eller ej.
Jeg vil da også mene at I bør tage sagen op med din svigerfar, når nu han skal være så barnlig, på et senere tidspunkt og spørge hvad han egetligt har tænkt sig, når barnebarnet engang kommer til og omkring barnets højtider?
Og her vil jeg være meget kontant og sige, at ALLE bliver inviteret, og at I ikke vil bruge kræfter på dårlige energier eller pjattet hensyntagen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. december 2010

Maja_4000

LouiseNielsen skriver:

Ja det er åndsvagt.. Forstår det slet ikke. Kunne ikke leve med at være uvenner med mine forældre. Pludselig en dag er det for sent også skal man skilles i vrede og har aldrig fået talt ud....

Præcis ! .. Og hans farfar er jo ikke ligefrem ung længere .. Man ved sgu aldrig hvornår det går galt :/

Anmeld

6. december 2010

Maja_4000

Louisiana28 skriver:

Det er rigtig, rigtig svært det dér... For I skal passe på, at de ikke føler sig svigtet af jer, for at have lavet "bagholdsangreb". F.eks. vil min mor under ingen omstændigheder se min biologiske far, og hvis jeg havde snydt hende til, at komme til fødselsdag med min far, ville hun aldrig tilgive mig, hun ville se det som et kæmpe svigt fra min side. Så I skal virkelig være sikre på, hvad I gør. Især også, når I ikke ved hvorfor de er uvenner.

Hvordan har I selv tænkt jer det skal foregå, når de ser hinanden? Hvad hvis de ser hinanden, inden de overhovedet er nået ind af døren, og den ene vælger at kører?

Håber selvfølgelig på det bedste, og ønsker al mulig held og lykke. Og tillykke med kærestens fødselsdag

Men ingen af dem har spurgt om den anden kommer .. Så vi har jo ikke løjet :b Vi har bare ikke fortalt hvem der blev inviteret 

Men de kan jo risikere at møde hinanden udenfor .. Og så ved vi ikke hvad de gør :s

Anmeld

6. december 2010

Maja_4000

SussieThyssen skriver:

Vil mene at ærlighed altid er bedst, også i denne her sag.
Lad dem selv vælge og I får så forhåbentligt fred i familien. I har åbnet jeres hjem, og givet stædignakkerne mulighed for at komme, så er det op til dem selv, at komme eller ej.
Jeg vil da også mene at I bør tage sagen op med din svigerfar, når nu han skal være så barnlig, på et senere tidspunkt og spørge hvad han egetligt har tænkt sig, når barnebarnet engang kommer til og omkring barnets højtider?
Og her vil jeg være meget kontant og sige, at ALLE bliver inviteret, og at I ikke vil bruge kræfter på dårlige energier eller pjattet hensyntagen.

Kærligst
Sussie

Vi har jo med vilje valgt , ikke at dele dem over to gange .. For jeg synes sgu at det SKAL kunne lade sig gøre .. Men eftersom vi ikke ved , hvorfor de er uvenner , er det også lidt svært .. 
Vi har jo ikke tænkt os at dele alle fremtidige fødselsdage op for deres skyld :s 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.