Jeg er så bekymret..........:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Klumpe-dumpe

-Åh gud NEEEEEEEEJ Mette, det er slet ikke det, det er ikke jer der skal ha´mere sygedom!!! Det er det altså bare ikke. Puha bliver hel dårlig!!!

Håber I får meget snart et positivt svar!!!

Verdens største knus fra

os.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Ida.

Åh nej søde Mette, får en knude helt dybt inde i maven!! Hvor er det bare slet slet slet SLET IKKE jeres tur!

Hvor jeg bare krydser alt, hvad jeg har for, at det er noget harmløst!! En milliard tanker og kram til jer allesammen!!

Anmeld

6. december 2010

anna-jonas

Tak for alle jeres søde og omsorgfulde beskeder. Det rører mig, mere end i aner.

Jeg har fået de første blodprøvesvar (igennem mit arbejde) på Jonas, og de tyder ikke umiddelbart på leukæmi. Så det er godt.

Men, vi mangler mange svar endnu, og må væbne os med tålmodighed...................selvom hele min morfølelse skriger på aktion og svar NU. I skulle se min store hvalp..............han er så tynd og hulkindet..............og han gik i seng kl. 18.30 her til aften. Han er helt udmattet. Jeg håber virkelig at det bare er noget jævnt ufarligt som kyssesyge eller at det bare forsvinder lige så stille som det kom. Det er ved at drive mig til vanvid..............af bekymring og tanker.

Send al jeres NS-power denne vej, vi har brug for det.

Skal nok holde jer opdaterede, det lover jeg.

Knus Mette

Anmeld

6. december 2010

Klumpe-dumpe

anna-jonas skriver:

Tak for alle jeres søde og omsorgfulde beskeder. Det rører mig, mere end i aner.

Jeg har fået de første blodprøvesvar (igennem mit arbejde) på Jonas, og de tyder ikke umiddelbart på leukæmi. Så det er godt.

Men, vi mangler mange svar endnu, og må væbne os med tålmodighed...................selvom hele min morfølelse skriger på aktion og svar NU. I skulle se min store hvalp..............han er så tynd og hulkindet..............og han gik i seng kl. 18.30 her til aften. Han er helt udmattet. Jeg håber virkelig at det bare er noget jævnt ufarligt som kyssesyge eller at det bare forsvinder lige så stille som det kom. Det er ved at drive mig til vanvid..............af bekymring og tanker.

Knus Mette

Puha Mette, hvor godt du træk i de tråde, så du fik et forløbende svar (?)

Hvornår kan I forvente svar på det andet i morgen eller hvordan?

Åh Mette jeg ville ønske jeg bare kunne sidde ved din side lige nu, og give dig et kæmpe kram...

Du ved hvor jeg er tidligt som sent!!!!

Anmeld

6. december 2010

Vingummien

anna-jonas skriver:

Knus Mette

Alt det jeg kan undvære er sendt jeres vej

God bedring med ham

Anmeld

6. december 2010

KWL

Tænker på jer!

Anmeld

6. december 2010

oo

jeg fortalte Søren om det her mens vi spiste og han udbrød også "nejnej! det kan bare ikke være rigtigt det er hende IGEN!" jeg sender AL min NSpower mod Jonas, så han kan blive rask og alt det uhyggelige kan forsvinde ligeså fint og stille som det kom listende - uden at efterlade noget som helst grimt

Anmeld

6. december 2010

TbCp

Sender alle mine kræfter til jer!!!!

Anmeld

7. december 2010

Bondepigen

Åh hvor er jeg glad for at de første prøver ikke tyder på leukæmi. Så skal de andre prøvesvar bare osse være positive...

Tænker meget på jer, og sender jer masser af NS-power, og gode positive tanker!!!

Anmeld

7. december 2010

Karo

anna-jonas skriver:

Knus Mette

Jeg har tænkt så meget på jer i nat og er så glad for at de første resulteter er gode Jeg ved godt at der stadig mangler svar på flere prøver, men det er da helt sikkert et skridt i den rigtige retning.

Jeg fortsætter med at krydse fingere herhjemme indtil Jonas er på toppen igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.