Jeg er så bekymret..........:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.991 visninger
31 svar
0 synes godt om
6. december 2010

anna-jonas

Jonas er syg...............og har været skrantende i den sidste måneds tid. Han har været mere træt end vanligt, haft nattesved i overdreven grad, og har (viser det sig til min rædsel) tabt sig 6,5 kg. på 4 UGER. Han fik så i torsdags store plamager på skinnebenene, som jeg valgte lige at se an, til fredag. Hans far havde ham fredag, og ringede til vagtlægen om aftenen, og han sagde bare at det var en virus.

Men det er blevet værre med benene..............og her til morgen tog jeg ham med til lægen. Der blev taget blodprøver, og vi fik at vide, at prøvesvarene først ville komme i løbet af onsdag-torsdag. Men at den blodprøve der hedder SR (sænkningsreaktion) ville blive analyseret i dag, og at jeg kunne ringe over middag og få svar. Han sagde at han ikke ringede, da han ikke kunne huske på alle de prøver han skulle give svar på. Han gav mig ret i, at det på Jonas ben var knuderosen, og at det kunne være symptom på noget mere alvorligt.

Da vi kom hjem, fik vi lige et rundstykke...............og så ringede lægen, at der var kommet et svar på SR, der var alarmerende højt ( 75), og at vi skulle på hospitalet og have taget hasteprøver.

Dette er Jonas nu, sammen med hans far. Og jeg er ved at skide en snemand..................JEG ER JO FOR HELVEDE HÆMATOLOGISK SYGEPLEJERSKE..............HVORDAN KUNNE JEG SÅ OVERSE DE TYDELIGE TEGN, DER ER PÅ LEUKÆMI ELLER LYMFEKRÆFT.

Kryds lige alle jeres lemmer, for at det er noget helt uskyldigt. For det er sgu' da ikke vores tur, vel??

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Rosa

Det er da noget af det mest uhyggelige jeg har læst herinde  - men jeg er sikker på at din lillemand ikke er alvorligt syg - rigtig alvorligt - men "bare" skal have en god penicillinkur og så er han så frisk og god som ny!!!  Jeg krydser selvfølgelig alt hvad jeg kan for at I får gode nyheder inden længe og kan slappe af igen. Men hvor kan jeg bare godt forstå at du er bange - for filan hvor er det en forskrækkelse!!!

Stort knus og kram herfra!!!

Anmeld

6. december 2010

Bondepigen

Åh nej Mette. Der er IKKE noget alvorligt galt med Jonas, det MÅ DER IKKE VÆRE!!!

Jeg beder for Jonas!!!!

og håber på at du snart kan ånde lettet op!!!

Anmeld

6. december 2010

Karo

Jeg kan helt sikket love dig at der bliver krydset finger, ben, arme og alt hvad der krydses kan her i Hvidovre

Jonas SKAL bare være rask, længere er den ikke

Skriv lige når du hører noget for jeg er da også ved at skide snemænd nu.

Anmeld

6. december 2010

Skouboe

Åh nej.. Stakkels jer allesammen...

Jeg krydser og fletter alt hvad krydses og flettes kan for at det er noget ganske harmløst...

Anmeld

6. december 2010

ooo

Mette, jeg er sikker på at der ikke er noget farligt med Jonas, for det kan simpelthen ikke passe at I skal blive ved med at rammes af sygdom.

Jeg krydser fingre for at det er noget ganske harmløst, og sender mange varme tanker i jeres retning.

Kram fra Mette.

Anmeld

6. december 2010

Jules

Åh Mette... Jeg håber virkelig at dette bare var en dum forskrækkelse... :(

Tusinde knus og kram til jer...

Her hjemme bliver alt krydset...

Anmeld

6. december 2010

oo

nej nej nej nej nej, Mette!! mit hjerte sank lige! jeg krydser ALT, for NEJ, det kan fandme ikke være jeres tur!!!

Anmeld

6. december 2010

Vingummien

Alt krydses herfra og håber på positivt indlæg senere på dagen

Anmeld

6. december 2010

TbCp

Åh Mette!!!

Det er IKKE det!!!!! Det kan simpelthen ikke passe!

Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige..... du får et kæmpe knus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.