Jeg er så bekymret..........:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Ni-ko-li-ne

anna-jonas skriver:

Jonas er syg...............og har været skrantende i den sidste måneds tid. Han har været mere træt end vanligt, haft nattesved i overdreven grad, og har (viser det sig til min rædsel) tabt sig 6,5 kg. på 4 UGER. Han fik så i torsdags store plamager på skinnebenene, som jeg valgte lige at se an, til fredag. Hans far havde ham fredag, og ringede til vagtlægen om aftenen, og han sagde bare at det var en virus.

Men det er blevet værre med benene..............og her til morgen tog jeg ham med til lægen. Der blev taget blodprøver, og vi fik at vide, at prøvesvarene først ville komme i løbet af onsdag-torsdag. Men at den blodprøve der hedder SR (sænkningsreaktion) ville blive analyseret i dag, og at jeg kunne ringe over middag og få svar. Han sagde at han ikke ringede, da han ikke kunne huske på alle de prøver han skulle give svar på. Han gav mig ret i, at det på Jonas ben var knuderosen, og at det kunne være symptom på noget mere alvorligt.

Da vi kom hjem, fik vi lige et rundstykke...............og så ringede lægen, at der var kommet et svar på SR, der var alarmerende højt ( 75), og at vi skulle på hospitalet og have taget hasteprøver.

Dette er Jonas nu, sammen med hans far. Og jeg er ved at skide en snemand..................JEG ER JO FOR HELVEDE HÆMATOLOGISK SYGEPLEJERSKE..............HVORDAN KUNNE JEG SÅ OVERSE DE TYDELIGE TEGN, DER ER PÅ LEUKÆMI ELLER LYMFEKRÆFT.

Kryds lige alle jeres lemmer, for at det er noget helt uskyldigt. For det er sgu' da ikke vores tur, vel??

Knus Mette

nej nej nej nej sødeste Mette!!!!!

jeg krydser alt hvad jeg kan for jer og Jonas!!!! er sikker på at han "bare " skal have penicillin i en periode og så er på dupperne igen! men jeg forstår sgu godt din bekymring!

og NEJ det er IKKE jeres tur!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

otlitrom

Årh, nej nej nej altså! Jeg sidder her og bliver helt kold... For pokker da også!! Sikke noget du står i, sødeste Mette! Det er på ingen måde Jeres tur!

Jeg krydser ALT hvad jeg kan for at Jonas ikke er alvorligt syg!

Og Mette.. Bebrejd ikke dig selv! Husk at vi tager kitlen af, og tager hjem. Du er Jonas' mor, og ikke sygeplejerske derhjemme. Blikket er ikke det samme... Du har gjort hvad du kunne!!

575939203 krammere

Anmeld

6. december 2010

lion

anna-jonas skriver:

Jonas er syg...............og har været skrantende i den sidste måneds tid. Han har været mere træt end vanligt, haft nattesved i overdreven grad, og har (viser det sig til min rædsel) tabt sig 6,5 kg. på 4 UGER. Han fik så i torsdags store plamager på skinnebenene, som jeg valgte lige at se an, til fredag. Hans far havde ham fredag, og ringede til vagtlægen om aftenen, og han sagde bare at det var en virus.

Men det er blevet værre med benene..............og her til morgen tog jeg ham med til lægen. Der blev taget blodprøver, og vi fik at vide, at prøvesvarene først ville komme i løbet af onsdag-torsdag. Men at den blodprøve der hedder SR (sænkningsreaktion) ville blive analyseret i dag, og at jeg kunne ringe over middag og få svar. Han sagde at han ikke ringede, da han ikke kunne huske på alle de prøver han skulle give svar på. Han gav mig ret i, at det på Jonas ben var knuderosen, og at det kunne være symptom på noget mere alvorligt.

Da vi kom hjem, fik vi lige et rundstykke...............og så ringede lægen, at der var kommet et svar på SR, der var alarmerende højt ( 75), og at vi skulle på hospitalet og have taget hasteprøver.

Dette er Jonas nu, sammen med hans far. Og jeg er ved at skide en snemand..................JEG ER JO FOR HELVEDE HÆMATOLOGISK SYGEPLEJERSKE..............HVORDAN KUNNE JEG SÅ OVERSE DE TYDELIGE TEGN, DER ER PÅ LEUKÆMI ELLER LYMFEKRÆFT.

Kryds lige alle jeres lemmer, for at det er noget helt uskyldigt. For det er sgu' da ikke vores tur, vel??

Knus Mette

Mine første tanker inden jeg læser svar.

Gåsehud over hele kroppen ogg nej ikek mere sygedom til dig. Jeg håber det ikk er alvorligt

Anmeld

6. december 2010

lion

alt bliver krydset herfra plus det løse

Anmeld

6. december 2010

Bayze

Puha, jeg bliver også helt kold! Jeg håber, håber, håber det er noget ukompliceret og ikke-alvorligt. Stort kram og mange tanker herfra>:<

Anmeld

6. december 2010

sarahb

ved slet ikk hvad jeg skal sige, puha... de prøvesvar skal bare kommr hurtigt...

sender dig et kæmpe knus og krydser alt hva jeg kan for det ikke er alvorligt

Anmeld

6. december 2010

msax

tror jeg er helt bleg i hovedet lige nu. Det er temmelig skræmmende og jeg håber af hele mit hjerte det ikke er det du/I/vi frygter allermest.

og NEJ det er ikke jeres tur - BASTA.

Jeg sender Jonas de aller bedste tanker der kan findes frem i hele mit hovede og hjerte. Tanker fra Mette

Anmeld

6. december 2010

MORJESPERSEN

Mit hjerte sider helt oppe i halsen nu... jeg kryser finger for at det ikke er så alvorligt og at der handlse på det nu havd det så må være, så du igen kan få en frisk og glad dreng.

Mange  og

til dig og din familie

Anmeld

6. december 2010

JustAnotherName

Alle hår og dun rejste sig over hele min krop, da jeg læste dit indlæg.
Puha da dada da! Sikke en tanke at skulle bokse med. Jeg håber virkelig at det viser sig at være noget helt uskyldigt og harmløst som let kan behandles og så er væk igen.

Der er gået en del tid siden du oprettede indlæget - er der kommet nogle nye svar eller i det hele taget noget nyt siden ??

Puha, jeg bliver så urolig for Jer. Men NEJ - jeg nægter sgu at tro på, at din store, sunde, dejlige dreng fejler noget alvorligt. Og nægter at tro på, at der kan være mere dårligt tiltænkt Jer. I har været ramt NOK!!!

Håber det bedste for Jonas og for resten af jeres familie. Ikke mere sygdom!  Og jeg håber der er kommet nye svar, som kan mane dine bange og urolige bekymringer til jorden.

KNUS 

Anmeld

6. december 2010

TbCp

Åhhh Mette jeg håber sådan at i har fået nogle positive svar tilbage!!!

Har tænkt så meget på dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.