anna-jonas skriver:
Jonas er syg...............og har været skrantende i den sidste måneds tid. Han har været mere træt end vanligt, haft nattesved i overdreven grad, og har (viser det sig til min rædsel) tabt sig 6,5 kg. på 4 UGER. Han fik så i torsdags store plamager på skinnebenene, som jeg valgte lige at se an, til fredag. Hans far havde ham fredag, og ringede til vagtlægen om aftenen, og han sagde bare at det var en virus.
Men det er blevet værre med benene..............og her til morgen tog jeg ham med til lægen. Der blev taget blodprøver, og vi fik at vide, at prøvesvarene først ville komme i løbet af onsdag-torsdag. Men at den blodprøve der hedder SR (sænkningsreaktion) ville blive analyseret i dag, og at jeg kunne ringe over middag og få svar. Han sagde at han ikke ringede, da han ikke kunne huske på alle de prøver han skulle give svar på. Han gav mig ret i, at det på Jonas ben var knuderosen, og at det kunne være symptom på noget mere alvorligt.
Da vi kom hjem, fik vi lige et rundstykke...............og så ringede lægen, at der var kommet et svar på SR, der var alarmerende højt ( 75), og at vi skulle på hospitalet og have taget hasteprøver.
Dette er Jonas nu, sammen med hans far. Og jeg er ved at skide en snemand..................JEG ER JO FOR HELVEDE HÆMATOLOGISK SYGEPLEJERSKE..............HVORDAN KUNNE JEG SÅ OVERSE DE TYDELIGE TEGN, DER ER PÅ LEUKÆMI ELLER LYMFEKRÆFT.
Kryds lige alle jeres lemmer, for at det er noget helt uskyldigt. For det er sgu' da ikke vores tur, vel??
Knus Mette
jeg krydser alt hvad jeg kan for jer og Jonas!!!! er sikker på at han "bare " skal have penicillin i en periode og så er på dupperne igen! men jeg forstår sgu godt din bekymring!