Bækkenløsning+arbejde--må lige af med surt opstød...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

marloutti

isabellamor skriver:

underligt at du så ikke fik besked på at holde dig i ro.. bækkenløsning er jo ikke bare noget man får til at gå væk... det går jo ikke væk før efter fødslen. 

Nej, det jo lige det... Meget mærkeligt... Men jeg må håbe det bedste..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

marloutti

puslepigen skriver:

Hej

ja jeg har været ved læge i dag og fået afvide at jeg muligvis et lændehold eller en bækkenløsning. og da lægen fik afvide hvad jeg arbejdet med såge han at jeg skulle holde mig i ro/sygemeldes i ca. 3 uger og muligvis reaten af graviditeten, er i 19+.

jeg tror det er meget afhæning af hvilken læge man har. men håber for dig at din egen læge snart kommer tilbage..

Ok, dejligt han tager det alvorligt... Ja, jeg håber min læge er tilbage til min 2. graviditets undersøgelse midt i januar...

Anmeld

11. december 2010

KarinaBF

sikke en dum læge der har taget over for din egen !

jeg er belevt sygemeldt på en mistanke om at jeg har bækkenløsning af min læge og jeg arbejder som pædagog i en SFO og det er da langt fra et hårdt fysisk arbejde ved siden af det du har !

Det er meget vigtigt at holde sig i ro når man har bare den mindste tegn på bækkenløsning !
man må jo faktisk ikke engang støvsuge når man har det !

Håber virkelig du får styr på det og at din egen læge snart kommer eller at du kan komme ind og får en andens læges mening !

til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.