Hvorfor er folk sådan !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Pige2009

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

2721

Babyklar skriver:

Havde en dejlig skøn dag igår med kæresten, vi fik købt alle julegaverne + vi var ude at spise sammen.   men ligger min pung i min lomme, der går 15min og væk er min pung og i min pung er mine nøgler til lejligheden, postkassen og min cykel.  og det vi undre os meget over er at der storset ingen folk er i byen ved 17tiden, og jeg opdager ret hurtigt at min pung er væk, vi går turen tilbage to gange for at se om den er der, men nikke ikke nej - så nu det nyt dankort, sygesikningsbevis (som jeg lige har købt nyt af, og det var ikke ligefrem billigt) og de andre kort må jo bare være væk suk suk suk.. hvorfor kan folk ikke bare give ens pung til nogen, så man kan få den igen !

Øv hvor jeg kender det, sidste år fik jeg stjålet min pung i septemer og igen i december, jeg havde så bare lige været i banken får at hæve penge til julegaver, så fik stjålet hele mit julegave buget, men blev ringet op af en mand som havde "fundet" min pung ved en skraldespand og mod en lille betaling ville han mødes med mig så jeg kunne få pungen og mine kort igen
Han var tydeligvis en dranker og indrømmede også indirekte at han ikke var kommet til min pung på lovligvis, men han var ret truende så jeg stak ham 200kr og takkede for hjælpen. men ihh hvor var jeg bitter.
Kan din forsikring ikke hjælpe når du skal have sikftet lås?? det gjorde vores d vi havde indbrud, men ved slet ikke om desamme regler gælder når det er nøglen der er blevet "stjålet"
Ellers er der en cylinder i nogen låse man kan nøjes med at skifte og det er ikke så dyrt indda.

Anmeld

6. december 2010

SpunkenJo

Babyklar skriver:

Ja, det burde jeg. men har bare sleeet ikk 700kr, eller hvad end det koster.

Dækker din forsikring ikke skift af lås også?

Øv hvor er det træls for dig!!! Det er så nederen at nogen folk har sp utrolig svært ved at kende forskel på dit og mit!

Knus Jo

Anmeld

6. december 2010

CamillaValby

Babyklar skriver:

Havde en dejlig skøn dag igår med kæresten, vi fik købt alle julegaverne + vi var ude at spise sammen.   men ligger min pung i min lomme, der går 15min og væk er min pung og i min pung er mine nøgler til lejligheden, postkassen og min cykel.  og det vi undre os meget over er at der storset ingen folk er i byen ved 17tiden, og jeg opdager ret hurtigt at min pung er væk, vi går turen tilbage to gange for at se om den er der, men nikke ikke nej - så nu det nyt dankort, sygesikningsbevis (som jeg lige har købt nyt af, og det var ikke ligefrem billigt) og de andre kort må jo bare være væk suk suk suk.. hvorfor kan folk ikke bare give ens pung til nogen, så man kan få den igen !

Det er surt sådan noget, nogle mennesker har desværre ikke respekt for andre og deres ting.

Jeg ved ikke om en anden har skrevet det, men skal i ikke også have skiftet jeres lås til lejligheden? Hvis alle dine kort har ligget der sammen med nøglerne så er der stor chance for at i får gæster.

Anmeld

6. december 2010

Snefnug1984

Du kan jo være heldig, at vedkommende smider den et sted, hvor nogen finder den.

Jeg fik selv stjålet min pung engang, og en sød dame havde fundet den i en skraldespand og var så sød at ringe til mig samme aften. Alle kort var der, det var kun penge og buskort der var nappet. Men fik nyt dankort, da jeg jo fik det lukket!

Det er jo ofte kun pengene de er interesseret i eller dankort og pin...

Håber du får den tilbage

Anmeld

6. december 2010

CamillaValby

Babyklar skriver:

Nemlgi. men derfor kan han jo stadig have taget kopi af nøgle og dankort, men igen, jeg ser ham idag og har hans mobil nummer, så jeg kan jo os opsøge ham

Ok fik lige læst alle indlæg

1 det er ikke sikkert at det har været ham der har snuppet din pung.
Jeg har selv for år tilbage fundet en pung, alt var i. Ringede til hende som den tilhørte og hun mødtes med min for at få den, intet manglede. MEN havde der manglet noget ville jeg godt nok blive ked af det hvis den person jeg skal mødes med (bruger min tid og evt. penge på at mødes med) evt. mistænker mig for at have bøffet tingene, ville jeg godt nok blive ked af det.

Som en anden skriver om det er ham eller en anden kan der være taget kopi af nøglen. Om det koster 700 eller 1000,- ville da være bedre end at få ubudnegæster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.