Babyklar skriver:
Havde en dejlig skøn dag igår med kæresten, vi fik købt alle julegaverne + vi var ude at spise sammen. 
men ligger min pung i min lomme, der går 15min og væk er min pung og i min pung er mine nøgler til lejligheden, postkassen og min cykel.
og det vi undre os meget over er at der storset ingen folk er i byen ved 17tiden, og jeg opdager ret hurtigt at min pung er væk, vi går turen tilbage to gange for at se om den er der, men nikke ikke nej
- så nu det nyt dankort, sygesikningsbevis (som jeg lige har købt nyt af, og det var ikke ligefrem billigt) og de andre kort må jo bare være væk suk suk suk.. hvorfor kan folk ikke bare give ens pung til nogen, så man kan få den igen !
Øv hvor jeg kender det, sidste år fik jeg stjålet min pung i septemer og igen i december, jeg havde så bare lige været i banken får at hæve penge til julegaver, så fik stjålet hele mit julegave buget, men blev ringet op af en mand som havde "fundet" min pung ved en skraldespand og mod en lille betaling ville han mødes med mig så jeg kunne få pungen og mine kort igen

Han var tydeligvis en dranker og indrømmede også indirekte at han ikke var kommet til min pung på lovligvis, men han var ret truende så jeg stak ham 200kr og takkede for hjælpen. men ihh hvor var jeg bitter.
Kan din forsikring ikke hjælpe når du skal have sikftet lås?? det gjorde vores d vi havde indbrud, men ved slet ikke om desamme regler gælder når det er nøglen der er blevet "stjålet"
Ellers er der en cylinder i nogen låse man kan nøjes med at skifte og det er ikke så dyrt indda.
Anmeld