Hvorfor er folk sådan !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.363 visninger
25 svar
0 synes godt om
6. december 2010

Moar2011

Havde en dejlig skøn dag igår med kæresten, vi fik købt alle julegaverne + vi var ude at spise sammen.   men ligger min pung i min lomme, der går 15min og væk er min pung og i min pung er mine nøgler til lejligheden, postkassen og min cykel.  og det vi undre os meget over er at der storset ingen folk er i byen ved 17tiden, og jeg opdager ret hurtigt at min pung er væk, vi går turen tilbage to gange for at se om den er der, men nikke ikke nej - så nu det nyt dankort, sygesikningsbevis (som jeg lige har købt nyt af, og det var ikke ligefrem billigt) og de andre kort må jo bare være væk suk suk suk.. hvorfor kan folk ikke bare give ens pung til nogen, så man kan få den igen !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Laulund87

Føj, desværre har nogle mennesker meget lav moral

Anmeld

6. december 2010

Moar2011

Laulund87 skriver:

Føj, desværre har nogle mennesker meget lav moral

Det tør siges. bare ikke så fedt , når de også har adgang til min lejlighed :s

Anmeld

6. december 2010

Laulund87

Babyklar skriver:

Det tør siges. bare ikke så fedt , når de også har adgang til min lejlighed :s

Puha nej, du må få skiftet din lås!

Anmeld

6. december 2010

Steph_Laurits

Kæft hvor øv.

Jeg er virkelig også øm overfor min pung. Gruer for at den en dag er væk (men den er heldigvis ikke lille).

Ja shit mht. din lejlighed, der er jo alle oplysninger i din pung mht. hvor du bor
Ville også sige at den lås skal skiftes! Du kan jo ikke sidde hjemme 24/7, og hvem ved hvilken type der har fået neglene i din pung
Kan h*n stjæle en pung, hvad kan h*n så ikke finde på?

Krydser  for at det er en venlig sjæl der har din pung

Anmeld

6. december 2010

Moar2011

Laulund87 skriver:

Puha nej, du må få skiftet din lås!

Ja, det burde jeg. men har bare sleeet ikk 700kr, eller hvad end det koster.

Anmeld

6. december 2010

Moar2011

StephanieJ skriver:

Kæft hvor øv.

Jeg er virkelig også øm overfor min pung. Gruer for at den en dag er væk (men den er heldigvis ikke lille).

Ja shit mht. din lejlighed, der er jo alle oplysninger i din pung mht. hvor du bor
Ville også sige at den lås skal skiftes! Du kan jo ikke sidde hjemme 24/7, og hvem ved hvilken type der har fået neglene i din pung
Kan h*n stjæle en pung, hvad kan h*n så ikke finde på?

Krydser  for at det er en venlig sjæl der har din pung

Håber jeg viiirkelig også - men hvem sq de gi den til osv?

Anmeld

6. december 2010

Steph_Laurits

Babyklar skriver:

Håber jeg viiirkelig også - men hvem sq de gi den til osv?

Give pungen til?
De har jo din adresse i form af sygesikringskort, så enten kan de jo møde op på din adresse med den - ellers kan man forsøge at slå personen (i dette tilfælde dig) op på krak og finde tlf-nummer

Anmeld

6. december 2010

Moar2011

StephanieJ skriver:

Give pungen til?
De har jo din adresse i form af sygesikringskort, så enten kan de jo møde op på din adresse med den - ellers kan man forsøge at slå personen (i dette tilfælde dig) op på krak og finde tlf-nummer

Ja, det jo os det jeg håber på. - men tror du de kan finde på at give den til politiet? - kan jo ingen gang komme i postkassen og se om de har smidt den deri heh..

Anmeld

6. december 2010

Steph_Laurits

Babyklar skriver:

Ja, det jo os det jeg håber på. - men tror du de kan finde på at give den til politiet? - kan jo ingen gang komme i postkassen og se om de har smidt den deri heh..

Altså ved jo ikke hvem der har hapset den, om det er nogen der har tømt den for værdi og derefter smidt den væk eller om det er en der har hjertet på rette sted. Men jo der er jo forskellige måder at aflevere på, bl.a. politiet som du selv siger og som jeg skrev før!

Men prøv da evt. at ringe til politiet og få fat i deres hittegods kontor og forhør dig ad om de har fået en pung ind. Det er jo ikke alle steder at de ringer til folk, for er sikker på der bliver indleveret mange ting sådan et sted!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.