Hvorfor er folk sådan !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Moar2011

StephanieJ skriver:

Altså ved jo ikke hvem der har hapset den, om det er nogen der har tømt den for værdi og derefter smidt den væk eller om det er en der har hjertet på rette sted. Men jo der er jo forskellige måder at aflevere på, bl.a. politiet som du selv siger og som jeg skrev før!

Men prøv da evt. at ringe til politiet og få fat i deres hittegods kontor og forhør dig ad om de har fået en pung ind. Det er jo ikke alle steder at de ringer til folk, for er sikker på der bliver indleveret mange ting sådan et sted!

Lige præcis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Steph_Laurits

Babyklar skriver:

Lige præcis

Håber der kommer godt nyt

Anmeld

6. december 2010

june1987

SKIFT DEN LÅS

jeg har prøvet indbrud to gange :O det er et maridt kan jeg love dig for, jeg er glad for jeg er hjemme juleaften iår

Anmeld

6. december 2010

Moar2011

Har fået min pung igen. en mand ringet og sagde han havde den så ska hente den efter job idag jubii..

Anmeld

6. december 2010

Mullebergen

Babyklar skriver:

Har fået min pung igen. en mand ringet og sagde han havde den så ska hente den efter job idag jubii..

Skønt 

Men for en sikkerheds skyld ville jeg få skiftet låsen og spærret dankortet. Det er ikke til at vide om der er taget kopi af dine nøgler og dine kortoplysninger kan også være blevet skrevet af til internethandel...

Anmeld

6. december 2010

Moar2011

MatildeS skriver:

Skønt 

Men for en sikkerheds skyld ville jeg få skiftet låsen og spærret dankortet. Det er ikke til at vide om der er taget kopi af dine nøgler og dine kortoplysninger kan også være blevet skrevet af til internethandel...

Ja, det selvf rigtig.

Anmeld

6. december 2010

TbCp

Øv det er bare så ubehageligt

Jeg fik min snuppet i sommers, de gik direkte ind i vores entre og tog den i min taske....
Jeg fik den heldigvis igen og det eneste jeg skulle have erstattet var så mit dankort... tilgengæld smed jeg pungen ud... kunne bare ikke have at der var sådan nogle typer der havde haft deres klamme fingre nede i den.

Håber du har fået spærret dit kort meget hurtigt og så er en ny lås i lejligheden nok også nødvendigt

Anmeld

6. december 2010

Moar2011

TbCp skriver:

Øv det er bare så ubehageligt

Jeg fik min snuppet i sommers, de gik direkte ind i vores entre og tog den i min taske....
Jeg fik den heldigvis igen og det eneste jeg skulle have erstattet var så mit dankort... tilgengæld smed jeg pungen ud... kunne bare ikke have at der var sådan nogle typer der havde haft deres klamme fingre nede i den.

Håber du har fået spærret dit kort meget hurtigt og så er en ny lås i lejligheden nok også nødvendigt

fik spærret mit dankort 30min efter jeg opdaget jeg havde mistet den. men den er fundet af en mand , så ska hen og hente den efter job.

Anmeld

6. december 2010

TbCp

Babyklar skriver:

fik spærret mit dankort 30min efter jeg opdaget jeg havde mistet den. men den er fundet af en mand , så ska hen og hente den efter job.

Skønt! Så kan man jo bare håbe at alt stadig er i den!

Anmeld

6. december 2010

Moar2011

TbCp skriver:

Skønt! Så kan man jo bare håbe at alt stadig er i den!

Nemlgi. men derfor kan han jo stadig have taget kopi af nøgle og dankort, men igen, jeg ser ham idag og har hans mobil nummer, så jeg kan jo os opsøge ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.