Anonym skriver:
Hejsa alle i dejlige gravide quinder 
hvor langt var i henne i graviditeten før i købte, det første til babyén, jeg selv er i 7 uge nu, og vil gerne vente med at købe ting og tøj før efter NF, har desværre en del veninder der ikke helt fatter det og har mega travlt, og næsten dagligt spørger, har du købt noget, skal du shoppe idag, så køber du vel en sparkedragt med hjem
ja undskyld men bliver helt hidsig over det, jeg er førstegang fødende og har brugt mange år på at blive gravid, så har ikke lyst til at få en masse i huset i det tilfælde at det gik galt, men hva mener i og hvornår startede i første gang 

Hej med dig,
Og hjertelig tillykke med at det nu er lykkedes for dig at blive gravid
Jeg er selv i uge 21 og har faktisk intet købt endnu. Jeg har fået lidt af min svigermor, fordi hun ikke kunne lade være, men lysten til at købe noget selv, har endnu ikke været der. Det er lige som om, det er et meget stort skridt - for hvad nu hvis noget går galt... (7-9-13 det gør det ikke
)
Jeg skal ud og kigge lidt sammen med min mor på lørdag. Jeg regner med, at jeg vil se, om jeg ikke kan udnytte januarudsalget og få købt lidt der, og så vil jeg gerne have sonderet terrænet lidt inden
Så du er bestemt ikke mærkelig for gerne at ville vente. Det er helt naturligt, og jeg tror kun man kan forstå følelsen før man selv har båret på et lille liv. Så sig til dine veninder, at de skal slappe af og respektere dit valg. De først 3 måneder er jo usikre, og tanken om at have købt forskellige ting, og det så går galt er simpelthen ikke til at bære.... Forstår dig godt!! 
Held og lykke til NF
Det bliver så skønt at se det lille spir - glæd dig!! 
Knus fra Nina
Anmeld