at købe ind til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

Anonym trådstarter

A&F skriver:

Jeg har det på samme måde som dig. Købte dog en lille body med trykket I love dad fra H&M til baby, da jeg fandt ud af, at jeg var gravid og skulle overraske manden. Så har jeg ellers fået en del nyt babytøj fra min svigermor, som glæder sig til babyens ankomst(der er laaaaang tid til). Ellers vil jeg selv vente til NF scanningen er overstået, før jeg begynder at købe tøj

jeg har et par sutter i neutrale farver jeg gav min kæreste men, så er det også det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Ellim

A&F skriver:

Jamen så krydser jeg fingre for, at du snart bliver gravid

Det gør jeg også - så kan han også få I <3 dad body'en

(og den sorte m hvide striber der var med)

Anmeld

5. december 2010

A&F

Anonym skriver:

jeg har et par sutter i neutrale farver jeg gav min kæreste men, så er det også det 

Hehe det er jo en start

Anmeld

5. december 2010

A&F

Ellim skriver:

Det gør jeg også - så kan han også få I <3 dad body'en

(og den sorte m hvide striber der var med)

Haha det er fuldstændig den samme vi har.

Good luck

Anmeld

5. december 2010

Anonym trådstarter

Malthes mor skriver:

Først et stort tillykke 

Jeg havde heller ikke travt med at købe noget da jeg ventede den første. Faktisk synes jeg det var rystende at jeg så hurtugt, efter jeg havde fundet ud af at jeg var gravid, skulle bestille en barnevogn. Menjeg elskede at kigge på babytøjet ude i butikkerne. Det skal også lige nævnes, at jeg heller ikke vidste kønnet på babyen. Så derfor var shoppegenet pakket væk, men blev hurtigt fundet frem da lille manden kom ud. Så ta den med ro og nyd din graviditet.

mange tak for det, og ja jeg ved der er min 3 mdr. ventetid på barnevogne, men jeg har jo ikke engang set hjerteblink endnuj og føler derfor ikke at der er noget at komme efter, jeg skal ikke kunne sige at efter jeg har set det, at jeg så ændre mening, men indtil da er der lukket 

Anmeld

6. december 2010

Moar2011

Anonym skriver:

Hejsa alle i dejlige gravide quinder 

hvor langt var i henne i graviditeten før i købte, det første til babyén, jeg selv er i 7 uge nu, og vil gerne vente med at købe ting og tøj før efter NF, har desværre en del veninder der ikke helt fatter det og har mega travlt, og næsten dagligt spørger, har du købt noget, skal du shoppe idag, så køber du vel en sparkedragt med hjem  ja undskyld men bliver helt hidsig over det, jeg er førstegang fødende og har brugt mange år på at blive gravid, så har ikke lyst til at få en masse i huset i det tilfælde at det gik galt, men hva mener i og hvornår startede i første gang 

Kan heeelt klart godt forstå du vil vente til efter NF-scanning, for der gik det først op for mig at der var/er en lille bebs inde i maven . + man får bekræftet at aalt er som det skal være , og så siges der jo også at så er man pver den mest farlige tid

Anmeld

6. december 2010

Silas&Mille

Hejsa alle i dejlige gravide quinder 

hvor langt var i henne i graviditeten før i købte, det første til babyén, jeg selv er i 7 uge nu, og vil gerne vente med at købe ting og tøj før efter NF, har desværre en del veninder der ikke helt fatter det og har mega travlt, og næsten dagligt spørger, har du købt noget, skal du shoppe idag, så køber du vel en sparkedragt med hjem  ja undskyld men bliver helt hidsig over det, jeg er førstegang fødende og har brugt mange år på at blive gravid, så har ikke lyst til at få en masse i huset i det tilfælde at det gik galt, men hva mener i og hvornår startede i første gang 

Puha, der gik faktisk lang tid inden vi selv købte noget til den lille. Det først vi købte var 3 bodys ved Ellos og vi købte dem faktisk kun fordi vi ellers ikke kunne ligge vores bestilling, da beløbet var for lille

Ellers har vi lige købt en rigtig nusser overtræksdragt for 45 svenske kroner for et par uger siden.

Jeg er i dag 35+5

det var så noget HELT andet hvornår de kommende bedste- og oldeforældre begyndte at købe ting... de var nærmest gået igang inden vi offentligt gjorde graviditeten

Anmeld

6. december 2010

Benjamins'mor

Da jeg havde været til NF var mig og min mor en tur i H&M og der købte jeg 2 par sokker, et par hvor der stod ''i <3 dad'' og et par hvor der stod ''i <3 mom''. Og så en uge inden jeg skulle til kønsscanningen var jeg ude og købe seng, barnevogn og det. Men ellers alt andet tøj begyndte jeg først så småt med efter kønsscanningen. Det var så noget andet med min mor og svigermor. Hver gang de kom forbi en babyafdeling i butikkerne skulle der da lige en hvid body med i kurven/vognen.  

Og jeg er 36+6 nu. ;-)

Anmeld

6. december 2010

Moaaar <3

Uhhh jeg var inde i en børne butik HVER gang jeg var i nærheden af den og jeg kiggede også på nettet ofte....men jeg købte intet før jeg var i uge 17 efter køns-scan. Og da jeg så skulle ud at købe, blev jeg helt vildt kræsen, for min søn skal have det bedste af det bedste, men nogen gange stod jeg også og tænkte "arhh , det måske liiiige dyrt nok" også hoppede jeg vider til næste butik eller også tjekkede jeg prisen på nettet.

Du kan bruge en masse tid på at lurer hvad der er, og hvad du vil have hvis det bliver en pige (STORT udvalg) og hvis det bliver en dreng (lidt mindre udvalg)

Også synes jeg du skal sige det stille og roligt til din veninde / veninder, at du synes det er dejligt de er glade og spændte på dine vegne men at de gerne må tage det lidt med ro til du kommer over de 12 uger eller til du ved om det er en dreng eller pige.

held og lykke frem over

Anmeld

6. december 2010

Karo

Jeg havde slet ikke overskud til det i det første trimester da kvalmen og trætheden tog hårdt på mig. Men da jeg havde været til md scanningen i uge 20 og fik afvide hvad kønnet var (i begge tilfælde) begyndte jeg at handle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.