at købe ind til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.273 visninger
25 svar
0 synes godt om
5. december 2010

Anonym trådstarter

Hejsa alle i dejlige gravide quinder 

hvor langt var i henne i graviditeten før i købte, det første til babyén, jeg selv er i 7 uge nu, og vil gerne vente med at købe ting og tøj før efter NF, har desværre en del veninder der ikke helt fatter det og har mega travlt, og næsten dagligt spørger, har du købt noget, skal du shoppe idag, så køber du vel en sparkedragt med hjem  ja undskyld men bliver helt hidsig over det, jeg er førstegang fødende og har brugt mange år på at blive gravid, så har ikke lyst til at få en masse i huset i det tilfælde at det gik galt, men hva mener i og hvornår startede i første gang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Ni-ko-li-ne

Man skal gøre det når lysten melder sig og man føler sig klar! Principielt kan der gå noget galt gennem hele graviditeten og efter... Så længe kan man ikke vente jo... Derfor synes jeg at du skal springe ud i det når du føler dig klar... Om du så er i uge 10, 20 eller 30

Anmeld

5. december 2010

A&F

Anonym skriver:

Hejsa alle i dejlige gravide quinder 

hvor langt var i henne i graviditeten før i købte, det første til babyén, jeg selv er i 7 uge nu, og vil gerne vente med at købe ting og tøj før efter NF, har desværre en del veninder der ikke helt fatter det og har mega travlt, og næsten dagligt spørger, har du købt noget, skal du shoppe idag, så køber du vel en sparkedragt med hjem  ja undskyld men bliver helt hidsig over det, jeg er førstegang fødende og har brugt mange år på at blive gravid, så har ikke lyst til at få en masse i huset i det tilfælde at det gik galt, men hva mener i og hvornår startede i første gang 

Jeg har det på samme måde som dig. Købte dog en lille body med trykket I love dad fra H&M til baby, da jeg fandt ud af, at jeg var gravid og skulle overraske manden. Så har jeg ellers fået en del nyt babytøj fra min svigermor, som glæder sig til babyens ankomst(der er laaaaang tid til). Ellers vil jeg selv vente til NF scanningen er overstået, før jeg begynder at købe tøj

Anmeld

5. december 2010

Missi

Puha tror jeg først begyndte at købe for alvor da jeg fik afvide hva kønnet var i uge 17

Er nu 32+4 og mangler stadig en  masse småting, men syntes der er masser af tid endnu, har nemlig heller ikke gidet købe for meget ind for hurtigt

Så du kan godt vente ss

Og dine veninder skal bare slå koldt vand i blodet, det er din gravidtet og ikke deres, og vær ikke bange for at nævne det for dem

Anmeld

5. december 2010

Malthes mor

Først et stort tillykke 

Jeg havde heller ikke travt med at købe noget da jeg ventede den første. Faktisk synes jeg det var rystende at jeg så hurtugt, efter jeg havde fundet ud af at jeg var gravid, skulle bestille en barnevogn. Menjeg elskede at kigge på babytøjet ude i butikkerne. Det skal også lige nævnes, at jeg heller ikke vidste kønnet på babyen. Så derfor var shoppegenet pakket væk, men blev hurtigt fundet frem da lille manden kom ud. Så ta den med ro og nyd din graviditet.

Anmeld

5. december 2010

Ellim

A&F skriver:

Jeg har det på samme måde som dig. Købte dog en lille body med trykket I love dad fra H&M til baby, da jeg fandt ud af, at jeg var gravid og skulle overraske manden. Så har jeg ellers fået en del nyt babytøj fra min svigermor, som glæder sig til babyens ankomst(der er laaaaang tid til). Ellers vil jeg selv vente til NF scanningen er overstået, før jeg begynder at købe tøj

Ej hvor sjovt..

Den har jeg også købt.. og jeg er ikke engang gravid endnu..

Anmeld

5. december 2010

Lolli

Her i anden graviditet begyndte jeg først at købe ting efter gennemskanningen. Der fik vi at vide at det var en pige og så synes jeg først det var der jeg rigtig følte at der var en baby derinde. Første gang tror jeg først jeg købte noget i uge 30 eller sådan - mht. barnevogn bestilte vi den 1 md før termin og de sagde i butikken at vi var meget sent ude. 

Men altså - køb noget når du synes eller lige falder over noget du MÅ eje. Og ja, hvis det ikke skulle blive til noget denne gang, mon ikke der kommer en anden gang så?  

Anmeld

5. december 2010

Anonym trådstarter

Missi skriver:

Puha tror jeg først begyndte at købe for alvor da jeg fik afvide hva kønnet var i uge 17

Er nu 32+4 og mangler stadig en  masse småting, men syntes der er masser af tid endnu, har nemlig heller ikke gidet købe for meget ind for hurtigt

Så du kan godt vente ss

Og dine veninder skal bare slå koldt vand i blodet, det er din gravidtet og ikke deres, og vær ikke bange for at nævne det for dem

mange tak for svar, det er rart at man ikke er den eneste, nu har jeg sagt det de første 4 gange på 14 dage at jeg ikke køber noget før jeg er længere henne det siver ligsom bare ikke ind, og det sårer mig egentligt for det betyder vel bare der ikke bliver lyttet når jeg snakker ,og ja vi vil gerne vide kønnet så der bliver da først rigtig handlet ind efter det, men et par ting kan man godt købe, efter NF, jeg har det bare sådan at jeg jo ikke engang ved om der er liv i maven stadig før den første scanning i uge 8, men tak for svaret og glædelig juuuul

Anmeld

5. december 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

Man skal gøre det når lysten melder sig og man føler sig klar! Principielt kan der gå noget galt gennem hele graviditeten og efter... Så længe kan man ikke vente jo... Derfor synes jeg at du skal springe ud i det når du føler dig klar... Om du så er i uge 10, 20 eller 30

du har så evigt ret 

Anmeld

5. december 2010

A&F

Ellim skriver:

Ej hvor sjovt..

Den har jeg også købt.. og jeg er ikke engang gravid endnu..

Jamen så krydser jeg fingre for, at du snart bliver gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.