Av av av! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

Becks

Sees. skriver:

Jeg har nu snakket med vagtlægen, og fortalt om mine smerter, hvordan de er kommet i løbet af dagen osv, og det første han spurgte om var om jeg stadig har min blindtarm, hvilket jeg jo kun kunne sige ja til - Men de vil gerne se mig, grundet mistanke om blindtarmsbetændelse.

Så nu sidder jeg og prøver at få fat i min moooar, for jeg kan jo ikke smutte til vagtlæge, med Emil sovende ovenpå!

Tak for alle jeres indlæg

Godt du ringede søde..

Rigtig meget held og lykke og god bedring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

N&J

Sees. skriver:

Jeg har nu snakket med vagtlægen, og fortalt om mine smerter, hvordan de er kommet i løbet af dagen osv, og det første han spurgte om var om jeg stadig har min blindtarm, hvilket jeg jo kun kunne sige ja til - Men de vil gerne se mig, grundet mistanke om blindtarmsbetændelse.

Så nu sidder jeg og prøver at få fat i min moooar, for jeg kan jo ikke smutte til vagtlæge, med Emil sovende ovenpå!

Krydser  for at det "bare" er noget der kan ordnes med nogle piller... 

Anmeld

6. december 2010

Mimbi

Sees. skriver:

Blindtarmen var også det første jeg tænkte.... Kan huske at min eks mand måtte få fjernet blindtarmen og han havde de samme symtomer so du :/

Håber alt går godt hos vægtlægen og det ikke er noget >:<

Husk lige at opdatere hvad lægen siger >:<

Anmeld

6. december 2010

SussieThyssen

chelleb skriver:

han har fået en tid ved vagtlægen kl 1 men han kaster op af smerter være gang han står op hvor alvorligt skal det være før man kan ringe 112 og må man kører med taxa når man kaster op hvis vi har poser med for han kan jo ikke kører bil med de smerter

Ja...men sørg for at have noget med til taxaturen..men ellers ring 112..det var måske det klogeste. i alle tilfælde.
Jamen dog sikke noget...2 syge i samme tråd.
Håber på update.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.