Av av av! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.181 visninger
23 svar
0 synes godt om
5. december 2010

Sees

Jeg vågnede tidligt imorges med mavesmerter, men ikke noget jeg tænkte over, og faldte hurtigt i søvn igen.
Hen af dagen er det blev værre, og her til aften føler jeg simpelthen ikke at jeg kan være til.

Da jeg skulle putte min søn - Altså løfte han fra gulv til puslebord, og fra puslebord og ned i tremmesengen - Græd jeg af smerter, og måtte krølle mig sammen og skrige da jeg var kommet ud af hans værelse.

Det gør så ondt i min højre side af maven, det giver sådan nogle smæld engang imellem og især når jeg prøver at bøje mig, eller gå på trapper så er det ulideligt!

Det eneste jeg kan komme i tanke om der måske kan have noget med det at gøre er at jeg de sidste dage har skulle tisse hele tiden, og når jeg så er kommet på toilet (Med det som jeg har følt som en MEGA fyldt blære) så har jeg kun kunne PRESSE 3-4 dråber ud.
Og jeg er HELT sikker på at det IKKE er blærebetændelse. Det har jeg haft så tit, så jeg ved hvordan det føles.

Jeg har ingen feber - Det får jeg meget sjældent - Men jeg føler mig utrolig døsig.

Hvad kan det være? Og hvad gør jeg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Mette.

Sees. skriver:

Jeg vågnede tidligt imorges med mavesmerter, men ikke noget jeg tænkte over, og faldte hurtigt i søvn igen.
Hen af dagen er det blev værre, og her til aften føler jeg simpelthen ikke at jeg kan være til.

Da jeg skulle putte min søn - Altså løfte han fra gulv til puslebord, og fra puslebord og ned i tremmesengen - Græd jeg af smerter, og måtte krølle mig sammen og skrige da jeg var kommet ud af hans værelse.

Det gør så ondt i min højre side af maven, det giver sådan nogle smæld engang imellem og især når jeg prøver at bøje mig, eller gå på trapper så er det ulideligt!

Det eneste jeg kan komme i tanke om der måske kan have noget med det at gøre er at jeg de sidste dage har skulle tisse hele tiden, og når jeg så er kommet på toilet (Med det som jeg har følt som en MEGA fyldt blærer) så har jeg kun kunne PRESSE 3-4 dråber ud.
Og jeg er HELT sikker på at det IKKE er blærebetændelse. Det har jeg haft så tit, så jeg ved hvordan det føles.

Jeg har ingen feber - Det får jeg meget sjældent - Men jeg føler mig utrolig døsig.

Jeg synes du skal ringe vagtlægen op med det samme. Det lyder bestemt til du burde blive kigget på. God bedring. 

Anmeld

5. december 2010

Becks

Sees. skriver:

Det eneste jeg kan komme i tanke om der måske kan have noget med det at gøre er at jeg de sidste dage har skulle tisse hele tiden, og når jeg så er kommet på toilet (Med det som jeg har følt som en MEGA fyldt blærer) så har jeg kun kunne PRESSE 3-4 dråber ud.

Altså jeg tænker umiddelbart blindtarmen, men er slet ikke sikkert det er det jo..

Prøv at trykke et godt stykke ind, der hvor det går ondt, og så slippe igen - Gør det ondt?
Eller prøv og hop op og ned et par gange, gør det ondt?

GOd bedring

Anmeld

5. december 2010

Sees

Tutter skriver:

Altså jeg tænker umiddelbart blindtarmen, men er slet ikke sikkert det er det jo..

Prøv at trykke et godt stykke ind, der hvor det går ondt, og så slippe igen - Gør det ondt?
Eller prøv og hop op og ned et par gange, gør det ondt?

GOd bedring

Hoppetesten tør jeg simpelthen ikke lave .. Det gør ALT ALT ALT for ondt til at jeg vil give mig til at hoppe.

Anmeld

5. december 2010

Becks

Sees. skriver:

Hoppetesten tør jeg simpelthen ikke lave .. Det gør ALT ALT ALT for ondt til at jeg vil give mig til at hoppe.

Så synes jeg altså, du skal kontakte vagtlægen søde.. Især hvis du er alen hjemme med Emil.. For hvis det er din blindtarm, og det bekymre mig når du har ondt i hø. side

Anmeld

5. december 2010

Sees

Tutter skriver:

Så synes jeg altså, du skal kontakte vagtlægen søde.. Især hvis du er alen hjemme med Emil.. For hvis det er din blindtarm, og det bekymre mig når du har ondt i hø. side

Jeg er bare bange for at de ikke vil tage mig seriøst, når jeg ikke har feber.
Det er ikke første gang jeg har oplevet det

Anmeld

5. december 2010

Becks

Sees. skriver:

Da jeg blev indlagt med blindtarmsbetændelse, havde jeg ikke feber - Så det er ikke alle der får det søde..

Tager han dig ikke seriøst, tager du på skadestuen, det gjorde jeg...

Anmeld

5. december 2010

SussieThyssen

Sees. skriver:

Lyder som om det kunne være en nyresten...men jeg synes altså du skal se at får ringet...NU!!

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. december 2010

Sees

SussieThyssen skriver:

Lyder som om det kunne være en nyresten...men jeg synes altså du skal se at får ringet...NU!!

Kærligst
Sussie

Hvad er nyresten?

Anmeld

5. december 2010

ønskerbaby

Sees. skriver:

jeg er lige med på siden min kæreste har lidt af de samme smerter og lidt varm men måsk ikke feber jeg tænkt os blindtarm men han vil ikke ringe han falder næsten sammen af smerter og der skal meget til før han viser sin smerter hvad gør jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.