Jeg vågnede tidligt imorges med mavesmerter, men ikke noget jeg tænkte over, og faldte hurtigt i søvn igen.
Hen af dagen er det blev værre, og her til aften føler jeg simpelthen ikke at jeg kan være til.
Da jeg skulle putte min søn - Altså løfte han fra gulv til puslebord, og fra puslebord og ned i tremmesengen - Græd jeg af smerter, og måtte krølle mig sammen og skrige da jeg var kommet ud af hans værelse.
Det gør så ondt i min højre side af maven, det giver sådan nogle smæld engang imellem og især når jeg prøver at bøje mig, eller gå på trapper så er det ulideligt!
Det eneste jeg kan komme i tanke om der måske kan have noget med det at gøre er at jeg de sidste dage har skulle tisse hele tiden, og når jeg så er kommet på toilet (Med det som jeg har følt som en MEGA fyldt blære) så har jeg kun kunne PRESSE 3-4 dråber ud.
Og jeg er HELT sikker på at det IKKE er blærebetændelse. Det har jeg haft så tit, så jeg ved hvordan det føles.
Jeg har ingen feber - Det får jeg meget sjældent - Men jeg føler mig utrolig døsig.
Hvad kan det være? Og hvad gør jeg?
Anmeld