Hej tøser!
Jeg har tidligere haft et indlæg, hvor jeg forklarede hvordan min svigerfamilie opførte sig til vores barnedåb!
Lige et kort resume: svigermor bad vores veninder, som var faddere, om at flytte sig fra forreste række og bad dem sætte sig ned bagved

Kærestens mormor tog billeder af alle gæsterne undtagen vores venner

Efter hovedretten samledes svigerfamilien i køkkenet og tog det mad de ville have og lagde det i lommer og tasker ( dette på trods af at det er min familie som har betalt og lavet alt til dåben)
I tirsdags snakkede min kæreste så med hans mor og forklarede vores oplevelse af hele situationen! Det blev ikke taget godt imod og det endte med at kæresten blev bedtrumfet og de sluttede samtalen som uvenner

Idag ringer kærestens far så og fortæller, at han er meget skuffet og at kæresten skulle ha ringet tilbage! Derefter fortæller han, at familien ikke tror på at min kæreste mener det samme som mig og at de synes han er min stikirenddreng

Vi tænkte bare at det var mest naturligt at kæresten tog den med sin familie, ligesom at jeg ville have taget den med min familie!
Nu ved jeg bare ikke hvad jeg skal gøre!? Skal jeg ligge kortene på bordet og forklare svigerfamilien hvordan jeg har det eller skal jeg bare acceptere at de diktere vores liv og skider på vores værdier?
Er så ked af det, både på kærestens vegne, men også fordi jeg er bange for at miste ham
Anmeld