Adam, knapt 3 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

LinLin

morethanperfect skriver:

Jaa jeg glæder mig også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

NoName

Han er skisme bare en lækkerbidsken den lille Adam...

Anmeld

5. december 2010

LinLin

noname skriver:

Han er skisme bare en lækkerbidsken den lille Adam...

Mange tak ("store", lille Adam )

Anmeld

5. december 2010

Vial

DAs mor skriver:

Ville bare lige vise ham frem

Han smiler og pludrer meget og er også god til at løfte hovedet, når han ligger på maven 

Han vejer 7 kg og måler 65 cm, så han er i den større ende - modsat  storebror David - og er så småt begyndt at bruge str 68 i alt andet end bukser (er det kun mine børn der "altid" er en str bagud i bukser = korte ben??? )

Hvor er han dejlig og så i alt det lækre molotøj.

Han er da også bare rigtig dygtig som han kan ligge på maven med løftet hoved.

Og ja, han er da stor. Mine er fra 10. august og er hhv. 7,3 kg og 64 cm og 7,8 og 66 cm.  

Anmeld

5. december 2010

LinLin

KaMa skriver:

Hvor er han dejlig og så i alt det lækre molotøj.

Han er da også bare rigtig dygtig som han kan ligge på maven med løftet hoved.

Og ja, han er da stor. Mine er fra 10. august og er hhv. 7,3 kg og 64 cm og 7,8 og 66 cm.  

Tak

Hehe - havde ikke lige tænkt over tøjet - men det er da kun to af billederne der er med molo - der er også fra H&M

Men er dine da ikke også pænt store? David (storebror) vejede kun 6 kg, da han var 4 mdr (61 cm)...

Anmeld

5. december 2010

Vial

DAs mor skriver:

Tak

Hehe - havde ikke lige tænkt over tøjet - men det er da kun to af billederne der er med molo - der er også fra H&M

Men er dine da ikke også pænt store? David (storebror) vejede kun 6 kg, da han var 4 mdr (61 cm)...

JO, det er kun på et par billeder, det er Mole - så vidt jeg kan se. Jeg synes det tøj er så sødt. Mine har det tit på, og det sjove er, at nu hvor de rigtig har fået øje på hinanden, så kan de slet ikke få nok af at kigge på de spændende mønstre.

Mine er MEGET store. De har glemt, at de er tvillinger og burde dele lidt mere.. Håber det bliver bedre, nu hvor de sover 12 timer i streg. Så kan de da ikke æde der i hvert fald.

Anmeld

5. december 2010

Sofia

GUF! Han er smuk!

Anmeld

5. december 2010

Frøken J.

Kan simpelthen ikke tåle at læse de her tråde, jeg vil også være gravid lige nu!! Dejlig bebs!

Anmeld

5. december 2010

LinLin

KaMa skriver:

JO, det er kun på et par billeder, det er Mole - så vidt jeg kan se. Jeg synes det tøj er så sødt. Mine har det tit på, og det sjove er, at nu hvor de rigtig har fået øje på hinanden, så kan de slet ikke få nok af at kigge på de spændende mønstre.

Mine er MEGET store. De har glemt, at de er tvillinger og burde dele lidt mere.. Håber det bliver bedre, nu hvor de sover 12 timer i streg. Så kan de da ikke æde der i hvert fald.

Jeg synes, Molo er rigtigt fedt men jeg nægter at betale fuld pris, så hamstrede helt vildt i sommer da der var udsalg

12 timer er godt nok længe Glæder mig til han bare tager 7-8 timer

Anmeld

5. december 2010

LinLin

Sofia skriver:

GUF! Han er smuk!

Hvor er du sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.