Adam, knapt 3 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.257 visninger
32 svar
0 synes godt om
5. december 2010

LinLin

Ville bare lige vise ham frem

Han smiler og pludrer meget og er også god til at løfte hovedet, når han ligger på maven 

Han vejer 7 kg og måler 65 cm, så han er i den større ende - modsat  storebror David - og er så småt begyndt at bruge str 68 i alt andet end bukser (er det kun mine børn der "altid" er en str bagud i bukser = korte ben??? )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

Vidunderligeunger

sikke en lækker dreng

Og nej, alberte er også stadig 68/74 i bukser, men 74/80 i bluser og body

Anmeld

5. december 2010

LinLin

BlyViol skriver:

sikke en lækker dreng

Og nej, alberte er også stadig 68/74 i bukser, men 74/80 i bluser og body

Tak

Godt det ikke kun er mine Det var værre med hans storebror: han var de første to år hele tiden en str bagud i tøj - og så også indimellem yderligere en str bagud  i bukser! Han havde kæmpe hoved, korte ben og små fødder  (men han ser helt normal ud i dag hehe...) - Adam er dog mere velproportioneret indtil videre

Anmeld

5. december 2010

Vidunderligeunger

DAs mor skriver:

Tak

Godt det ikke kun er mine Det var værre med hans storebror: han var de første to år hele tiden en str bagud i tøj - og så også indimellem yderligere en str bagud  i bukser! Han havde kæmpe hoved, korte ben og små fødder  (men han ser helt normal ud i dag hehe...) - Adam er dog mere velproportioneret indtil videre

haha som du dog kan skrive det men ja, Alberte "passer" heller ikke sammen. Eller også er det tøjet

Anmeld

5. december 2010

Laulund87

Han er sgu en køn dreng!

Anmeld

5. december 2010

LinLin

BlyViol skriver:

haha som du dog kan skrive det men ja, Alberte "passer" heller ikke sammen. Eller også er det tøjet

Han HAR et stort hoved - det er 1 cm mindre end mit (blev målt til 4 års undersøgelsen)  Det andet er "helt normalt"

Men ja - det MÅ da være tøjet!

Anmeld

5. december 2010

Mette.

Han er jo bare lækker, lækker.

Anmeld

5. december 2010

LinLin

Mette. skriver:

Han er jo bare lækker, lækker.

Tak

Og så er han bare SÅ nem! Han græder kun når han er sulten og træt - så det kan vi vist ikke klage over

Anmeld

5. december 2010

Mette.

DAs mor skriver:

Tak

Og så er han bare SÅ nem! Han græder kun når han er sulten og træt - så det kan vi vist ikke klage over

Det er da guld værd han er så nem. Jeg havde også verdens nemmeste pige til for 4 uger siden, hvor hun var syg en lille uge - lige siden har hun nægtet at sove om natten og er så pyldret. 

Anmeld

5. december 2010

LinLin

Mette. skriver:

Det er da guld værd han er så nem. Jeg havde også verdens nemmeste pige til for 4 uger siden, hvor hun var syg en lille uge - lige siden har hun nægtet at sove om natten og er så pyldret. 

Årh, lille pus

Adam sover stort set kun om natten; han sover 25-45 min ad gangen om dagen, dvs det bliver til 4-5 gange det, men så sover han pludseligt 3-5 timer fra ved 17-18-tiden! Han får så mad ca 3 gange frem til ved 6-tiden (bliver lagt igen og falder i søvn med det samme hver gang ) - så nu skal vi bare liige have rykket det et par timer - så er det helt perfekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.