Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
DAs mor skriver: Årh, lille pus Adam sover stort set kun om natten; han sover 25-45 min ad gangen om dagen, dvs det bliver til 4-5 gange det, men så sover han pludseligt 3-5 timer fra ved 17-18-tiden! Han får så mad ca 3 gange frem til ved 6-tiden (bliver lagt igen og falder i søvn med det samme hver gang ) - så nu skal vi bare liige have rykket det et par timer - så er det helt perfekt
Årh, lille pus
Adam sover stort set kun om natten; han sover 25-45 min ad gangen om dagen, dvs det bliver til 4-5 gange det, men så sover han pludseligt 3-5 timer fra ved 17-18-tiden! Han får så mad ca 3 gange frem til ved 6-tiden (bliver lagt igen og falder i søvn med det samme hver gang ) - så nu skal vi bare liige have rykket det et par timer - så er det helt perfekt
Han er godt nok god til det allerede. der går uden tvivl ikke længe før han sover hele natten igennem.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mette. skriver: Han er godt nok god til det allerede. der går uden tvivl ikke længe før han sover hele natten igennem.
David var 3 mdr og en uge, så om to uger regner vi med han sover igennem
Hvor ser han bare fantastisk dejlig ud!
Dinna88 skriver: Hvor ser han bare fantastisk dejlig ud!
Tak skal du have - det er han også
Jibbe skriver: Han er godt nok lækker! Og stor Frej er samme størrelse og halvanden måned ældre og jeg synes han er en stor dreng og han bruger også stadig størrelse 62 i bukser og 68 i det andet:-)
Han er godt nok lækker! Og stor Frej er samme størrelse og halvanden måned ældre og jeg synes han er en stor dreng og han bruger også stadig størrelse 62 i bukser og 68 i det andet:-)
Tak Han ER stor. Det er lidt sjovt, for David var en bette skid på 57 cm og 5 kg, da han var 2½ md (har lige set på hans kurve i dag)
Heeej charmetrold ! Gud hvor ser han dog dejlig ud !
Laulund87 skriver: Han er sgu en køn dreng!
Han er sgu en køn dreng!
morethanperfect skriver: Heeej charmetrold ! Gud hvor ser han dog dejlig ud !
Tak Det er så dejligt når de smiler "rigtigt" til - glæd dig
DAs mor skriver: Tak Det er så dejligt når de smiler "rigtigt" til - glæd dig
Jaa jeg glæder mig også
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128