Er det en dreng eller en pige? (billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2010

serinasmor

en lille pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

Anonym trådstarter

Tak hvor er i søde <3

Anmeld

4. december 2010

Babygirl22

Vil os sige det er en sød og smuk lille pige med de mest fantastiske øjne

Anmeld

4. december 2010

LinLin

Pige, tror jeg  

Anmeld

4. december 2010

CiSo

Jeg vil sige det er en lille pige, med de smukkeste øjne.

Anmeld

5. december 2010

Anonym trådstarter

Tak for er i søde.. - Ja, elsker også hendes øjne, de er så dejlige og nemme at se i hvordan hun har det.. De siger så meget...

Anmeld

5. december 2010

Maddox

Selv FØR jeg læste svaret, tænkte jeg klart PIGE ..

Hvis det er gamle damer som siger HAN/HAM skal du ikke tage dig af det, det er åbenbart noget man siger til alle babyer, uanset køn når man er gammel

Dengang jeg lige havde født Filippa, kom jeg en dag gående med hende i barnevognen, og mødte en af mine gamle klassekammerater. Filippa var iklædt lyserødt, sengetøjet var lyserødt og der hang en lyserød bamse i kalechen. Og så spurgte han alligevel om det var en dreng eller en pige  Hvor dum har man lov at være?

Anmeld

5. december 2010

Laulund87

Anonym skriver:

Tak for er i søde.. - Ja, elsker også hendes øjne, de er så dejlige og nemme at se i hvordan hun har det.. De siger så meget...

Jeg forstår slet ikke man kan være i tvivl..Hun er da en smuk lille pige

Anmeld

5. december 2010

Hansen97

Pige

mange sagde også ham til vores lille pige selvom hun var klædt i lyserødt fra top til tå  Mange dømmer udfra håret.. en pige bør have en manke den dag de bliver født

Vores pige har først nu fået håret så langt at det går til under ørerne... og hun er lige blevet 3 år...

Anmeld

5. december 2010

Anonym trådstarter

112233 skriver:

Pige

mange sagde også ham til vores lille pige selvom hun var klædt i lyserødt fra top til tå  Mange dømmer udfra håret.. en pige bør have en manke den dag de bliver født

Vores pige har først nu fået håret så langt at det går til under ørerne... og hun er lige blevet 3 år...

Ja, det er rigtigt, men hun har sådan set også en hel del hår, måske man ikke kan se det så godt på billedet.. Selv da hun blev født, havde hun meget hår...

Ja, ja, men det er sgu også bare lidt træls, at folk kan blive sådan i tvivl.. Kunne se hvis jeg havde kommet hende i blå, grøn eller måske en eller anden slags gul, såman kunne blive i tvivl, meeeeeen nej, hun er altid klædt i lyserødt eller lys lilla...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.