Er det en dreng eller en pige? (billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2010

Anonym trådstarter

Nå, jamen, det var i jo sådan set ret enige om

Men det er en pige..

Der er bare så mange der har kommenretet irl og sagt "neeeej hvor er hAn godt nok bare sød..." - Hallo DAME, det er en pige! Kan du ikke se at hUn har kjole på som ovenikøbet er SKRIGENDE lyserød... Ihhh...

Men så er der vidst ikke tvivl mere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

BinaMor

pige!

hilsen mor til en pige folk kalder dreng

Anmeld

4. december 2010

Anonym trådstarter

Lige til information er jeg ~~M.Nielsen~~ Så det er altså Nicoline på billedet

Anmeld

4. december 2010

Steph_Laurits

Anonym skriver:

Men det er en pige..

Der er bare så mange der har kommenretet irl og sagt "neeeej hvor er hAn godt nok bare sød..." - Hallo DAME, det er en pige! Kan du ikke se at hUn har kjole på som ovenikøbet er SKRIGENDE lyserød... Ihhh...

Det forstår jeg ikke, for selv med neutralt tøj syntes jeg da det ligner en pige (hvilket det jo også er). Hmm!

Anmeld

4. december 2010

Anonym trådstarter

Heise skriver:

hm... nu ser jeg jo lige de der leggins der har sådan en tungekant.... så er der ski nok alligevel en pige ja jeg helgarderer - ved det godt

Ja, jeg tænkte det sgu godt bagefter, at det måske var for afslørende med bukserne hihi

Anmeld

4. december 2010

*Sofie*

Anonym skriver:

Men det er en pige..

Jeg skulle også lige til at skrive at jeg synes dit barn ligner en pige...en rigtig sød en af slagsen.
Da Malou var helt lille var jeg selv ude for at der kom nogen hen og sagde Nej, hvor er han kær. Selvom dynebetrækket i barnevognen var pink
Jeg kan godt forstå du synes det er irriterende. Men prøv at træk på skulderen af det...selvom der er en masse andre ting man har lyst til at gøre stedet

Anmeld

4. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg har nu været udsat for, at mit barn er blevet kaldt for det modsatte køn mange gange.. Trods det har haft tøj på, hvor man ikke kunne tage fejl...

Så hvad siger I? Er mit barn en dreng eller pige? Uddyb gerne hvorfor i tror som i gør...

Dem af jer der ved hvem jeg er, skal ikke lige sige noget...

Nu har jeg jo selv valgt at spørge jer, så jeg søger selv svaret jo... Så bliver ikke såret, men mon man kan se hvad h*n er?? :/

Jeg har da af og til gennem livet set babyer, hvor det faktisk var svært at bestemme, og her vil jeg sige, at jeg godt kan være i tvivl. Men jeg tror da, at det er en pige du har der.
Ville nu nok have lettere ved det IRL, når man først ser kropssproget.
Men yndig trold..det er det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

4. december 2010

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg har nu været udsat for, at mit barn er blevet kaldt for det modsatte køn mange gange.. Trods det har haft tøj på, hvor man ikke kunne tage fejl...

Så hvad siger I? Er mit barn en dreng eller pige? Uddyb gerne hvorfor i tror som i gør...

Dem af jer der ved hvem jeg er, skal ikke lige sige noget...

Nu har jeg jo selv valgt at spørge jer, så jeg søger selv svaret jo... Så bliver ikke såret, men mon man kan se hvad h*n er?? :/

Synes det ligner en dejlig pige... Skønne øjenvipper og hun er petit i det...

Anmeld

4. december 2010

Moaaar <3

Orh nogen skønne øjne

Anmeld

4. december 2010

Carina1977

Anonym skriver:

Men det er en pige..

Da jeg var 10-12 år, troede alle jeg var en dreng. Jeg var så sur på min mor over at jeg ikke måtte få langt hår, for det var virkelig et problem for mig. ingen 10-12 årige piger, vil kaldes en dreng

Det er skide irriterende, så forstår dig godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.