Er det en dreng eller en pige? (billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2010

En pige!

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2010

DLM

jeg vil også sige en pige

Anmeld

4. december 2010

Mette.

Jeg sige også helt klart pige.

Anmeld

4. december 2010

Dorthe1986

Jeg siger også en lille pige

Anmeld

4. december 2010

SiLiMiMa

Anonym skriver:

Jeg har nu været udsat for, at mit barn er blevet kaldt for det modsatte køn mange gange.. Trods det har haft tøj på, hvor man ikke kunne tage fejl...

Så hvad siger I? Er mit barn en dreng eller pige? Uddyb gerne hvorfor i tror som i gør...

Dem af jer der ved hvem jeg er, skal ikke lige sige noget...

Nu har jeg jo selv valgt at spørge jer, så jeg søger selv svaret jo... Så bliver ikke såret, men mon man kan se hvad h*n er?? :/

jeg tror det er en dejlig lille dreng

Anmeld

4. december 2010

twinboys

En lille pige

Anmeld

4. december 2010

A-Lilje

Jeg vil også sige en pige Jeg har også selv oplevet det med vores pige - tror mange oplever det. Oplevede for eksempel at en troede at hun var en dreng i sommers, hvor hun havde kjole på og en lyserød sut i munden...hmmm...

Anmeld

4. december 2010

slettet_7530

Jeg har nu været udsat for, at mit barn er blevet kaldt for det modsatte køn mange gange.. Trods det har haft tøj på, hvor man ikke kunne tage fejl...

Så hvad siger I? Er mit barn en dreng eller pige? Uddyb gerne hvorfor i tror som i gør...

Dem af jer der ved hvem jeg er, skal ikke lige sige noget...

Nu har jeg jo selv valgt at spørge jer, så jeg søger selv svaret jo... Så bliver ikke såret, men mon man kan se hvad h*n er?? :/

jeg vil sige pige synes hun er lille fin og spinkel og har en piges øjne, samt tungekanterne på buksebenene, så nu håber jeg altså det er en pige

Anmeld

4. december 2010

Benjamins'mor

Jeg tror det er en pige, men jeg ved ikke rigtigt hvorfor.

Jeg tror ikke du er den eneste der har det sådan.

Anmeld

4. december 2010

Mathilde

Det må da være en lille pige...smukke blide øjne og mere fin i det end de fleste drenge babyer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.