rydning af sne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

Kløver

mor-til-vanessa skriver:

hæhæ ja især når man er alene med sit barn

ja så ville det jo være endnu værre at stå med det hele selv, på krykker og hele benet i gips

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

mor-til-vanessa

Maja84 skriver:

ja så ville det jo være endnu værre at stå med det hele selv, på krykker og hele benet i gips

nej det ville bestemt ikke være sjovt

Anmeld

3. december 2010

Bom

mor-til-vanessa skriver:

hvorfor er det folk ikke rydder deres fortorv for sne??? det er så træls at skubbe sin klapvogn igennem alt det sne. og især de steder hvor det har ligget der siden det begyndte at sne for godt og vel en uge siden.

ja jeg synes faktisk det skulle give bøder. altså 510 kr pr dag hvor sneen ikke er fjernet. ligesom hvis man parkere ulovligt.

så kunne det være folk gad rydde deres sne afvejen.

lille et lille sur indlæg fra mig.

Folk må s** da betale sig fra det, hvis de ikke gider ryde sne, ellers flyt på landet hvor der ingen for torve er...

Ude ved min svigerinde og svoger skulle de give 200 kr pr hus på deres villa vej for at få ryddet et helt år uanset mængden af sne, MEN så var der en der ikke ville betale og nu skal de selv skovle, sys da ellers det var mega billigt....

Anmeld

3. december 2010

Kløver

mor-til-vanessa skriver:

nej det ville bestemt ikke være sjovt

Nej så kunne da være rart, hvis folk generelt ville blive lidt bedre til at rydde sneen

Anmeld

3. december 2010

mor-til-vanessa

Tulle Mus skriver:

Folk må s** da betale sig fra det, hvis de ikke gider ryde sne, ellers flyt på landet hvor der ingen for torve er...

Ude ved min svigerinde og svoger skulle de give 200 kr pr hus på deres villa vej for at få ryddet et helt år uanset mængden af sne, MEN så var der en der ikke ville betale og nu skal de selv skovle, sys da ellers det var mega billigt....

det var da billigt sluppet. tænk at den person ikke gad være med til det. han må godt nok være træt af det nu.. hihi

Anmeld

3. december 2010

Muffinmus

Her har vi en ældre mand der leger sneryder på vejen og tager sneen stort set hver gang der er faldet ny:-)

Vi har lige givet ham både en dejlig kurv med lidt godt og penge for hans ulejlighed:-)

Anmeld

3. december 2010

Bom

mor-til-vanessa skriver:

det var da billigt sluppet. tænk at den person ikke gad være med til det. han må godt nok være træt af det nu.. hihi

hehe ja, bortset fra at vi desværre ikke har fået så meget her hvor jeg bor... Vi har vel fået 3 cm den dag der kom mest..

Men ja det var mega billigt sluppet, jeg havde betalt uden og blinke hvis jeg boede i byen...

Anmeld

3. december 2010

mor-til-vanessa

Maja84 skriver:

Nej så kunne da være rart, hvis folk generelt ville blive lidt bedre til at rydde sneen

ja det kan jeg kun give dig ret i.

Anmeld

3. december 2010

mor-til-vanessa

Tulle Mus skriver:

hehe ja, bortset fra at vi desværre ikke har fået så meget her hvor jeg bor... Vi har vel fået 3 cm den dag der kom mest..

Men ja det var mega billigt sluppet, jeg havde betalt uden og blinke hvis jeg boede i byen...

vi har fået så meget sne her hvor jeg bor.

men jo havde helt klart også betalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.