rydning af sne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

9510

mor-til-vanessa skriver:

det har jeg aldrig hørt. så er der nok nok mange i horsens der får en regning fra kommunen lol

Ja men de skal jo rydde deres fortove,,,,, de skal være ryddet inden kl 7 om morgenen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

mor-til-vanessa

N&J skriver:

Hehe.. bare tænk på hvor god motion det er.. hihi.. jeg brokker mig også over det.. men tænker samtidig uha jeg får en lækker flad mave af det her.. 

hæhæ det gjorde jeg den første dag :-) og har også fået nogle gode muller.

men når det bare hele tiden er de samme huse, så bliver man lidt træt af det

Anmeld

3. december 2010

mor-til-vanessa

9510 skriver:

Ja men de skal jo rydde deres fortove,,,,, de skal være ryddet inden kl 7 om morgenen

okay tak for info :-)

vidste godt man skulle rydde, men ikke at kommunen kom og gjorde det for en hvis man ikke gjorde det

Anmeld

3. december 2010

mor-til-vanessa

Sigge skriver:

Du skal være SÅ velkommen.

tark ;-)

Anmeld

3. december 2010

mor-til-vanessa

B&J skriver:

Ja men får nogle gode muller på armene og bene en god ting

Anmeld

3. december 2010

9510

mor-til-vanessa skriver:

okay tak for info :-)

vidste godt man skulle rydde, men ikke at kommunen kom og gjorde det for en hvis man ikke gjorde det

Jo hvis det bliver meldt at det ikke er gjort,

Anmeld

3. december 2010

N&J

mor-til-vanessa skriver:

hæhæ det gjorde jeg den første dag :-) og har også fået nogle gode muller.

men når det bare hele tiden er de samme huse, så bliver man lidt træt af det

Ja det er rigtig... må indrømme jeg syntes det er værre ved busserne, det er nogen gange nærmest umuligt at komme ind og ud af dem med barnevogn, også fordi de ikke sænker bussen..  hvor lange ben er det lige de tror jeg har.. 

Anmeld

3. december 2010

mor-til-vanessa

N&J skriver:

Ja det er rigtig... må indrømme jeg syntes det er værre ved busserne, det er nogen gange nærmest umuligt at komme ind og ud af dem med barnevogn, også fordi de ikke sænker bussen..  hvor lange ben er det lige de tror jeg har.. 

ja det er nemlig også derfor jeg altid går i stedet for at tage bussen

Anmeld

3. december 2010

Kløver

mor-til-vanessa skriver:

åhh ja det kan jeg godt se er træls med de handicap pladser. det burde der altså også være stilt ved. kan jo ikke være rigtig man ikke kan finde dem, bare pga sne.

ja man burde næsten  falde og brække benet... ej det kunne jeg aldrig finde på

puha ja, jeg ved jo godt hvor de er, men mange "ved ikke" de er der, nogle ignorerer selvfølgelig, fordi man ikke kan se dem, mens andre ikke ved de er der, men ja er da trels, men sådan er det jo

Tja hehe kunne da være, selvom det nu nok ville være lidt for trels med et brækket ben i julen

Anmeld

3. december 2010

mor-til-vanessa

Maja84 skriver:

puha ja, jeg ved jo godt hvor de er, men mange "ved ikke" de er der, nogle ignorerer selvfølgelig, fordi man ikke kan se dem, mens andre ikke ved de er der, men ja er da trels, men sådan er det jo

Tja hehe kunne da være, selvom det nu nok ville være lidt for trels med et brækket ben i julen

hæhæ ja især når man er alene med sit barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.