Maja84 skriver:
Ja vi kan kun være enig, vi bor på lille privat vej, så har ikke noget fortov, men vi rydder en rende alligevel, så godt vi nu kan. Jeg oplever specielt nede i byen man skøjter rundt fordi der ikke bliver ryddet ordentligt, og folk slet ikke vil ofre på lidt salt eller grus, hvis de ikke vil ud hver ½ time og feje/rydde
Men det er faktisk lovpligtigt at have ryddet mellem kl 07 og kl 22, og hvis man feks falder, er det ejeren der kommer til at punge ud, hvis der ikke var ordentligt ryddet, og det bliver dyrt, for er både, for svie og smerte, og div andet, tabt arbejdsfortjeneste, osv osv. Men ja hjælper jo ikke en, når det kun er - hvis du falder og brækker benet- 
Specielt ikke sådan en som mig som er dårligt gående og stadig har smerter efter jeg måtte gå på glat fortov, nede i byen for 3 dage siden, og en anden problemstilling er så i mit tilfælde også, at handicappladser jo på magisk vis forsvinder når der kommer sne, for så man man ikke se hvor pladserne er henne, da de fleste handicappladser ikke er markeret med et desideret skilt, men kun optegnet med hvidt på selve asfalten 
åhh ja det kan jeg godt se er træls med de handicap pladser. det burde der altså også være stilt ved. kan jo ikke være rigtig man ikke kan finde dem, bare pga sne.
ja man burde næsten falde og brække benet... ej det kunne jeg aldrig finde på