Job på grønland... Ville i slå til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville i tage chancen og flytte til Grønland, hvis i fik tilbudt et godt job

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.889 visninger
22 svar
0 synes godt om
3. december 2010

Sujan

Ja jeg har fået et jobtilbud på Grønland.. Intet er sikkert endnu, men skal til møde med et firma mandag omkring det hele og det lyder til jeg kan få jobbet hvis jeg vil have det..

Jeg er nyuddannet og står lige nu uden job. Jobbet i grønland er et rigtig godt job og er det jeg er uddannet som... Så selve jobbet er rigtig godt.

Men kender intet til grønland.. Er der evt. Nogle herinde fra der kender lidt til Grønland vil jeg meget gerne høre jeres erfaringer.

Men hvor er der dog meget at tænke over.
Skal væk fra familien og alt man kender, men samtidig er det en kæmpe oplevelse og en mulighed man nok ikke lige får igen.
Min kæreste vil gerne tage med og bo der sammen med mig. Altså hvis jeg siger ja til jobbet tænker vi noget med at jeg tager derop alene i 2-3 mdr. For at se om det er noget.. Og hvis jeg synes det er godt kommet kæresten så efterfølgende.
Vi har ingen børn endnu men ønsker det meget.. Vi skulle starte i barnløshedsbehandling i januar. Men det bliver så ikke til noget hvis vi tager afsted.

Vi har to hunde som vi vil undersøge om vi evt. Kan tage med. Derudover har vi et hus, men det kan vi evt. Leje ud til min søster.

Men ja, ville i tage chancen? Og evt. Udskyde projekt baby et par år? (er 25 år)
Og hvad skal man undersøge/tage stilling til/ være opmærksom på????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Jyden

Spring ud og oplev eventyret!! Der er masser af tid til at blive familien DK med børn et par år længere ude i fremtiden, når du kun er 25 år.

Anmeld

3. december 2010

dorthemus

Åh det gad Jeg godt!!!! Spring ud i det og nyd at du får denne fantastiske mulighed