Jeg skal på en date, men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.375 visninger
21 svar
0 synes godt om
3. december 2010

Mutti2B

han kender ikke til mit babyprojekt!

Jeg mødte ham til en fest, hvor vi snakkede lidt sammen og siden da har vi chattet på nettet. Nu har vi så aftalt at vi skal mødes i næste uge og jeg glæder mig. Men men men... skal jeg fortælle ham om PB når vi mødes eller vente til vi har mødt hinanden nogle gange? Et eller andet sted har jeg jo mest lyst til at være ærlig fra start så han ved hvad han har at gøre med, men på den anden side så er jeg da næsten også sikker på at skræmme ham væk!

What to do?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

missie20

Mutti2B skriver:

Jeg mødte ham til en fest, hvor vi snakkede lidt sammen og siden da har vi chattet på nettet. Nu har vi så aftalt at vi skal mødes i næste uge og jeg glæder mig. Men men men... skal jeg fortælle ham om PB når vi mødes eller vente til vi har mødt hinanden nogle gange? Et eller andet sted har jeg jo mest lyst til at være ærlig fra start så han ved hvad han har at gøre med, men på den anden side så er jeg da næsten også sikker på at skræmme ham væk!

What to do?

Syntes du skal være ærlig fra start, så en af de første dates og find så et okay passende tidspunkt til at fortæl om PB. Men held og lykke herfra

Anmeld

3. december 2010

Malene84

Mutti2B skriver:

What to do?

puha, den er rigtig, rigtig svær!!! Jeg tror, at du kan have ret mht. at det vil skræmme ham væk - men er han så den rigtige? Jeg tror du skal fortælle ham det! Tænk, hvis han bliver - så er det jo GULD!!!

Anmeld

3. december 2010

Mutti2B

missie20 skriver:

Syntes du skal være ærlig fra start, så en af de første dates og find så et okay passende tidspunkt til at fortæl om PB. Men held og lykke herfra

Jeg tænkte nemlig også at jeg ville fortælle ham det ret hurtigt, men jeg synes måske også bare at det er noget af en mundfuld på den allerførste date. Den er svær

Anmeld

3. december 2010

missie20

Mutti2B skriver:

Jeg tænkte nemlig også at jeg ville fortælle ham det ret hurtigt, men jeg synes måske også bare at det er noget af en mundfuld på den allerførste date. Den er svær

Ja det er svært. Men på den anden side er det jo et stort valg du har taget og derfor er noget af dit liv og hvad der sker. Men syntes du skal fortælle det forholdsvis hurtigt, så han ved hvor han har dig. Hvis han er den rette, skræmmer du ham ikke væk

Anmeld

3. december 2010

Marco2

Altså hvis det falder naturligt at snakke om det så gør det. Men ellers tror jeg, jeg ville vente lidt.

Få en god aften og se om kemien er der til flere dates. Og så kan du overveje hvornår det skal fortælles, men tror ikke jeg ville sige det på aller første date.

God fornøjelse.

AG

Anmeld

3. december 2010

Mutti2B

Malene84 skriver:

puha, den er rigtig, rigtig svær!!! Jeg tror, at du kan have ret mht. at det vil skræmme ham væk - men er han så den rigtige? Jeg tror du skal fortælle ham det! Tænk, hvis han bliver - så er det jo GULD!!!

Ja, den er nemlig rigtig svær. Han er bare så sød og det sidste jeg vil er jo at skræmme ham væk. Han skal jo lige finde ud af hvor fantastisk jeg er inden bomben falder, for så kunne han jo aldrig drømme om at smutte

Men vil han så måske synes at jeg har været uærlig?  

Anmeld

3. december 2010

anna-jonas

Mutti2B skriver:

Ja, den er nemlig rigtig svær. Han er bare så sød og det sidste jeg vil er jo at skræmme ham væk. Han skal jo lige finde ud af hvor fantastisk jeg er inden bomben falder, for så kunne han jo aldrig drømme om at smutte

Men vil han så måske synes at jeg har været uærlig?  

Nu ved jeg ikke lige hvad dit projekt går ud på, men jeg gætter på at du skal insemineres, og være alene om barnet. Eller måske er du allerede gravid??

Men anyhow..................synes at du lige skal vente med at springe bomben. For det er en MEGET stor ting, og det ville vist få de fleste mænd til at smutte. Hvis der er en medicinsk grund til at du vælger at få et barn alene, så er det nok nemmere for ham at kapere. Men hvis det er fordi du ikke vil vente længere på mr. right, så kan det virke voldsomt på ham.

Mit råd er: VENT.................se om det er noget, før du fortæller så privat og intim en ting.

M.v.h Mette

Anmeld

3. december 2010

TinaPina

Nu kan jeg ikke se hvordan dit projekt foregår, men jeg ville vælge at fortælle det på første date.

For mig, alt efter alder osv ville det nok være en deal breaker. Og så er det træls at engagere sig i et menneske der ikke er på vej det samme sted hen i livet som én selv.

Måske din date er klar til at få børn, måske han samtidig er den eneste ene? Så ville det måske være ret fedt hvis han deltog i projektet?

Måske din date SLET ikke kan se sig selv med børn, og så er i jo ikke noget for hinanden alligevel.

Jeg havde sagt det! Den rigtige mand løber ingen steder

Anmeld

3. december 2010

Mutti2B

Marco2 skriver:

Altså hvis det falder naturligt at snakke om det så gør det. Men ellers tror jeg, jeg ville vente lidt.

Få en god aften og se om kemien er der til flere dates. Og så kan du overveje hvornår det skal fortælles, men tror ikke jeg ville sige det på aller første date.

God fornøjelse.

AG

Det lyder som en go ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.