psykolog ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

Anonym trådstarter

Rose <3 skriver:

Når du ringer er det jo sikkert sek. du taler med, så sig du gerne vil bede om en dobbeltid, da du gerne vil tale med lægen om nogen personlige problemer. (en normal tid er ca. 8 min.)

Når du har fået tiden, så synes jeg du skal, hvis du har svært ved at få taget hul på bylden dernede, simpelthen enten skrive et brev om hvordan du har det, som du tager med den dag og giver hende/ham. Eller laver noter til dig selv, som du så kan tage udgangspunkt fra.

De ting der har fået mig herud.

1: parforholdet.

2: Graviditeten

3: Jalousi

4: selvtilliden

5: troen på mig selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Anonym trådstarter

SÅ fik jeg ringet- rigtig sød at snakke med. og et par tåre falder da hun spørg om jeg har haft det sådan med det psysisk før. og måtte erkende at det har jeg , og har været til psykolog før, bare ikke igennem lægen. hun finder så en tid til mig Mandag den 13, da hun ville gi mig lidt ekstra tid med lægen. nu ved hun så os hvem min kæreste er, da hun var nødttil at kople os sammen, da min private papir ikke var kommet op til dem endnu. :s .

Anmeld

3. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

SÅ fik jeg ringet- rigtig sød at snakke med. og et par tåre falder da hun spørg om jeg har haft det sådan med det psysisk før. og måtte erkende at det har jeg , og har været til psykolog før, bare ikke igennem lægen. hun finder så en tid til mig Mandag den 13, da hun ville gi mig lidt ekstra tid med lægen. nu ved hun så os hvem min kæreste er, da hun var nødttil at kople os sammen, da min private papir ikke var kommet op til dem endnu. :s .

Det var godt.
Du ønskes alt det bedste.
1000 knus herfra mig til dig

Anmeld

3. december 2010

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Det var godt.
Du ønskes alt det bedste.
1000 knus herfra mig til dig

1000 Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.