psykolog ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.123 visninger
23 svar
0 synes godt om
3. december 2010

Anonym trådstarter

Jeg har erkendt overfor mig selv og min mor, at jeg skal have noget hjælp ude fra. jeg tænkte på hvordan jeg kan få det? - skal jeg kontakte min læge og høre hende om hun kan henvise mig til en psykolog? eller snakke med hende (lægen) om mit liv, og at jeg ikk trives i livet?  hvad skal jeg gør `

mit forhold står på spil, jeg lider af jalousi, jeg eelsker ikk mig selv, jeg er ulykkelig over min graviditet , min kæreste træder meget på mig osv osv.  - og jeg er nok selv skyld i at forholdet er på slut kanten, fordi jeg har det så dårligt med mig selv som jeg har.

Ja, bare sidde her og erkende over for jer, hvordan mit liv roder, så sidder jeg med tåre i øjnene .

Jeg synes bestemt ikke at det er sjovt mere, jeg kan ikke selv håndtere det mere .

og troede jeg ku regne med støtte i min kæreste, men han er for stolt af sig selv, til at kan håbdtere jeg ikke er helt normal.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Tulle28

Anonym skriver:

Jeg har erkendt overfor mig selv og min mor, at jeg skal have noget hjælp ude fra. jeg tænkte på hvordan jeg kan få det? - skal jeg kontakte min læge og høre hende om hun kan henvise mig til en psykolog? eller snakke med hende (lægen) om mit liv, og at jeg ikk trives i livet?  hvad skal jeg gør `

mit forhold står på spil, jeg lider af jalousi, jeg eelsker ikk mig selv, jeg er ulykkelig over min graviditet , min kæreste træder meget på mig osv osv.  - og jeg er nok selv skyld i at forholdet er på slut kanten, fordi jeg har det så dårligt med mig selv som jeg har.

Ja, bare sidde her og erkende over for jer, hvordan mit liv roder, så sidder jeg med tåre i øjnene .

Jeg synes bestemt ikke at det er sjovt mere, jeg kan ikke selv håndtere det mere .

og troede jeg ku regne med støtte i min kæreste, men han er for stolt af sig selv, til at kan håbdtere jeg ikke er helt normal.

Kære dig,

Har du en sundhedsforsikring, der hvor du arbejder? For så er der som oftest inkluderet x-antal besøg hos en psykolog om året.

Ellers ville jeg prøve at tage en snak med lægen, han kan henvise dig til en psykolog. Og til sidst er der den "hårde" vej - at du selv betaler.  

Jeg håber du finder en løsning, for det er da ikke rart at gå rundt med så tunge tanker:-(

Stort knus Tulle

Anmeld

3. december 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Hej søde.

JA,du skal kontakte din læge lige med det samme!Man kan også komme til samtaler hos sin læge,det er gratis.Men snak med lægen,så ved han/hun hvad der er bedst i din situation.

Håber du snart får det bedre

Anmeld

3. december 2010

Anonym trådstarter

Kære dig,

Har du en sundhedsforsikring, der hvor du arbejder? For så er der som oftest inkluderet x-antal besøg hos en psykolog om året.

Ellers ville jeg prøve at tage en snak med lægen, han kan henvise dig til en psykolog. Og til sidst er der den "hårde" vej - at du selv betaler.  

Jeg håber du finder en løsning, for det er da ikke rart at gå rundt med så tunge tanker:-(

Stort knus Tulle

Tak for dit svar - har bare svært ved at sq snakke med min læge, da jeg lige har skiftet, hun sq være meget meget sød, men er bare ikke go til at ringe op og fortælle hende at jeg ikk trives. for jeg er 100 på jeg begyder at tude :s ..

og det plaer forholdet så meget at vi skændes hver uge :s - og jeg kan slet ikke holde det ud mere, at jeg ikke betyder mere for ham,

det er rigtig rigtig hårdt.

Anmeld

3. december 2010

Anonym trådstarter

Pernilleh skriver:

Hej søde.

JA,du skal kontakte din læge lige med det samme!Man kan også komme til samtaler hos sin læge,det er gratis.Men snak med lægen,så ved han/hun hvad der er bedst i din situation.

Håber du snart får det bedre

Jeg ville også håbe at jeg ville få det bedre meget hurtigt. - for det her ødelægger så meget for mig.

Anmeld

3. december 2010

B&J

Anonym skriver:

Tak for dit svar - har bare svært ved at sq snakke med min læge, da jeg lige har skiftet, hun sq være meget meget sød, men er bare ikke go til at ringe op og fortælle hende at jeg ikk trives. for jeg er 100 på jeg begyder at tude :s ..

og det plaer forholdet så meget at vi skændes hver uge :s - og jeg kan slet ikke holde det ud mere, at jeg ikke betyder mere for ham,

bare ring og bestille en tid og sig det er vigtigt så får du en tid hurtigt... og med du begynder af græde ta det som noget positivt for det er sundt og godt af græde så man kan lukke sine følelser ud og lægen har prøvet det før...

håber snart du kan få noget hjælp

Anmeld

3. december 2010

Tulle28

Anonym skriver:

Kender det godt - men det skal du ikke være flov over, det viser hende jo bare at du virkelig har det skidt! Ring til hende idag og få det overstået:-)

Knus

Anmeld

3. december 2010

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

Kender det godt - men det skal du ikke være flov over, det viser hende jo bare at du virkelig har det skidt! Ring til hende idag og få det overstået:-)

Knus

Hvad skal jeg sige, det er L.... jeg har det meget dårligt med mig selv, kan jeg få en tid til at komme til læge. ?

har aldrig troet at jeg sq komme herud :s

Anmeld

3. december 2010

Anonym trådstarter

B&J skriver:

bare ring og bestille en tid og sig det er vigtigt så får du en tid hurtigt... og med du begynder af græde ta det som noget positivt for det er sundt og godt af græde så man kan lukke sine følelser ud og lægen har prøvet det før...

håber snart du kan få noget hjælp

Håber jeg virkelig også .

Anmeld

3. december 2010

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jamen herreste gud min pige...jeg er da sikker på du er helt normal...du er bare et menneske på godt og ondt.
Husk på, at vi er alle summen af de ting, der er sket i ens liv indtil nu, og hvad du end har oplvet tidligere i dit liv, så har det været med til at forme dig til det, du er i dag.
Men hvis man ikke kan overskue den "sum", jamen så kan man i en periode få brug for hjælp til at rydde op i de indre skabe, få lagt på plads på hylderne og smidt alt det ud, som enten er slidt op eller bare ikke dur.
Og det er der ingen skam ved.
Jeg tror langt de fleste mennesker mindst een gang i deres liv, har prøvet den følelse af kaotisk rod i deres indre liv og hvor man er lige ved at give op.
Derfor er det også godt, hvis du får noget hjælp til at få styr på alle de mange tanker, oplevelser og følelser, du har i dit indre skab. Men det gør dig IKKE mindre normal....husk det!!!

Det du skal gøre nu er at gå ned til din læge, få en snak om tingene og en henviskning til en psykolog...og så tage den derfra.
Du får 1000 knus

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.