Znuzke skriver:
Lægen dømmer dig ikke. Der er ikke noget at være flov over, læger er vant til at patienter græder, og de kan sagtens rumme det.
Sådan som du har det nu, sådan havde jeg det i rigtig rigtig lang tid. Først da en tåbelig chef fik skubbet lidt mere til mig, brød jeg helt sammen og gik endelig til læge. Mine tanker var det samme, jeg synes det var noget pjat at ringe og fortælle om mine problemer, selv om jeg vidste at det var det der skulle til. Jeg synes måske endda at jeg ikke helt var vigtig nok, at jeg bare kunne tage mig sammen. Men man når et punkt hvor man ikke længere bare kan tage sig sammen, og når man er nået så langt som til at man ved man har brug for at høre om der er noget galt eller ej, så skal man bare se at komme afsted. Det kan være tristhed eller "ond i livet" men hvis man ikke gør noget ved det, så kan man måske med tiden udvikle en depression.
Du skal lytte til dig selv og ringe til lægen!!!! Held og lykke
Jeg var en stærk pige inden jeg fik min kæreste. jeg troede vi kunne alt sammen og har var stærk nok til at rumme mine fejl. men vi er begge så stædige, at hvis jeg kommer til at sige nogle dumme ting, så blir han ved og sir noget endnu værre- feks idag skal han til julefrokost, han ved hvordan jeg har det med det. tror du han ville sige farvel til mig, fortælle hvor meget han gern ville os på trods af et skændesri igår. NEJ. jeg kunne igen bare gå ud af døren fuldstændig græde færdig, med den besked om at vi måske skal miste hinanden for at se tilbage på hvad vi havde.
Jeg sad og fortalte min mor igår hvor dårligt jeg har det med mig selv, hvor dårligt forholdet er. og jeg ren faktisk havde brug for en ude fra, til at endten gi mig værktøj til at komme ud af det her forhold, så jeg kan få min styrke tilbage, eller værktøj til at bebejde min jalousi, og min syn på mig selv.
kæresten sad og hørte det hele, ikke en kærlig kram kunne jeg få. derimod kunne jeg få de ord, at jeg selv er skyld i det kaos.
og er sleeet ikke gald for at være gravid, når det er sådan her det skal være på.