Det danske postvæsen *suk*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2010

Manakauapo

281210 skriver:

De kan da ihvertfald ikke bare sige at det er fordi de ikke kan komme frem, for hvis de kan komme med alt anden post, så burde de jo også at kunne komme frem med dem. Der er jo ikke nogen forskel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2010

Jeamou

Kageteenageren skriver:

Ihh hvor er jeg bare irriteret på det danske postvæsen.

Jeg bestilte torsdag i sidste uge en pakke med noget tøj, som blev sendt allerede fredag. Og Post Danmark har stadigvæk ikke leveret den!

Jeg har købt tøj, legetøj og smykker af brugere her på baby.dk, som også er blevet sendt her i starten af ugen. Det har Post Danmark heller ikke leveret endnu!

For 3 uger siden købte jeg en pakke med kageting i England, som var i Danmark allerede efter 3 dage. Den er heller ikke blevet leveret endnu.

Og så lige til sidst! Bestilte for 2 uger siden en pakke i USA, som så var i Danmark efter 5 dage. Den har de sørme heller ikke leveret endnu.

Jeg ringede til deres kundeservice for at brokke mig over det, og deres svar var så bare at der ikke var ryddet sne på vejen! JA! PÅ VEJEN! Helt ærligt! Vi har ryddet sne på vores grund, og på fortorvet. Og så leverer de ikke pakker, fordi kommunen ikke har ryddet sne! Hold k*ft jeg var gal!  

Nå, lige en gang brok over DUMME #¤%&/(/%¤& L*RTE POST DANMARK!!!

Spørg lige hvem der er gal her...

Min mand kører post - og de gør altså hvad de kan, men når folk ikke rydder deres fortove og veje (hvis det er en privatvej), så kan de jo ikke komme frem, og så har de lov til at tage posten med tilbage. Efter 3 dage bliver det sendt retur til afsenderen. 

Så måske manglende snerydning kunne være en af årsagerne??

Anmeld

3. december 2010

Manakauapo

Min mand kører post - og de gør altså hvad de kan, men når folk ikke rydder deres fortove og veje (hvis det er en privatvej), så kan de jo ikke komme frem, og så har de lov til at tage posten med tilbage. Efter 3 dage bliver det sendt retur til afsenderen. 

Så måske manglende snerydning kunne være en af årsagerne??

Altså der ligger vel godt 3-4 cm sne ude på vejen. Men alle os beboere har skovlet sne i indkørslen, rundt om postkassen, rundt om fortorvskanten (netop så postbuddet kan komme og frem og på fortorvet...

Og som sagt; det undrer mig bare hvordan postbuddet på cykel kan komme frem, når pakkeposten i bil ikke kan... Det burde jo være det samme

Anmeld

3. december 2010

Maja_4000

Kommunen rydder heller ikke vores vej .. Men jeg fik nu altså en pakke igår alligevel :b Den blev sendt tirsdag .. Så jeg brokker mig ikke ;D
Men forstår godt din frustration :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.