Det danske postvæsen *suk*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

Manakauapo

281210 skriver:

Nu arbejder min kæreste ikke lige for post danmark, men han arbejder for TNT. Det er et pakke firma der også køre med pakker folk bestiller, og nu må jeg jo så lige forsvare dem og sige: De kan jo altså ikke sætte liv og lemmer på spil fordi andre folk skal have pakker. Self. gør de alt hvad de kan for at komme ud med dem, men nogle steder kan de bare ikke køre. Min kæreste har været i grøften et par gange, og har nogle steder simpelthen måtte opgive at komme frem. Og det er som sagt heller ikke deres skyld kommunen ikke rydder vejene, det kan du ikke give dem skylden for, det skal du brokke dig til kommunen over så.

Men kan self. også godt følge dig. Men de kan jo altså ikke sætte deres liv på spil for det.

Det siger jeg heller ikke de skal. Men så kan de i det mindste skrive en seddel og lægge den i postkassen sammen med den øvrige post, så jeg selv kan hente pakkerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Benjamins'mor

Kageteenageren skriver:

Det siger jeg heller ikke de skal. Men så kan de i det mindste skrive en seddel og lægge den i postkassen sammen med den øvrige post, så jeg selv kan hente pakkerne.

Det kan de jo ikke hvis de ikke kan komme frem til dig.

Anmeld

2. december 2010

Manakauapo

281210 skriver:

Det kan de jo ikke hvis de ikke kan komme frem til dig.

Jamen jeg får post hver dag, af postbude på cykel. Men pakkeposten, i bil, kan åbenbart ikke finde ud af at komme frem

Jeg bor i en større by, så det ville være mærkeligt, hvis de ikke kunne...

Anmeld

2. december 2010

Benjamins'mor

Kageteenageren skriver:

Jamen jeg får post hver dag, af postbude på cykel. Men pakkeposten, i bil, kan åbenbart ikke finde ud af at komme frem

Jeg bor i en større by, så det ville være mærkeligt, hvis de ikke kunne...

Ja okay. Så forstår jeg det heller ikke, så burde de jo ligge en seddel om at du kunne hente dem på posthuset som du selv skriver.

Anmeld

2. december 2010

Manakauapo

281210 skriver:

Ja okay. Så forstår jeg det heller ikke, så burde de jo ligge en seddel om at du kunne hente dem på posthuset som du selv skriver.

Ja nemlig  Men nu ringer jeg og brokker mig igen imorgen... Og hvis de ikke hører efter... så bliver det værst for dem selv

Anmeld

2. december 2010

Trine89

Du kunne evt. taget ned på post konteret og spørger om der ligger noget til dig.. nogen gang kan de godt udlevere det alligevel.. 

du skal bare have noget billede id med dig.. det har jeg før gjort når jeg har vist at min pakke var kommet men jeg ikke havde fået den der seddel om at man kunne hente den på posthuset

Anmeld

3. december 2010

Benjamins'mor

Kageteenageren skriver:

Ja nemlig  Men nu ringer jeg og brokker mig igen imorgen... Og hvis de ikke hører efter... så bliver det værst for dem selv

De kan da ihvertfald ikke bare sige at det er fordi de ikke kan komme frem, for hvis de kan komme med alt anden post, så burde de jo også at kunne komme frem med dem. Der er jo ikke nogen forskel.

Anmeld

3. december 2010

Susan1978

Synes da godt nok du er urimelig - stakkels postmand, skæld da kommunen ud i stedet for, det er da dem der ikke har ryddet sne.

Anmeld

3. december 2010

Jakob'sMor

Kageteenageren skriver:

Jeg er enig med de andre, du er noget hård. Er selv postbud og sådan et vejr som dette gør der umuligt at nå alt.
Kan godt forstå du syntes det er træls, men er du sikker på at dine pakker fra udlandet ikke er taget i tolden??

Jeg syntes du skal prøve at tage ned til det omdelingscenter i byen du bor og se om dine pakker er der - ellers kan du vel se på track og trace hvor de er og så er de jo nemme at hente..

Glædelig 3. December..

Betina...

Anmeld

3. december 2010

Manakauapo

BetinaMikkel skriver:

Jeg er enig med de andre, du er noget hård. Er selv postbud og sådan et vejr som dette gør der umuligt at nå alt.
Kan godt forstå du syntes det er træls, men er du sikker på at dine pakker fra udlandet ikke er taget i tolden??

Jeg syntes du skal prøve at tage ned til det omdelingscenter i byen du bor og se om dine pakker er der - ellers kan du vel se på track og trace hvor de er og så er de jo nemme at hente..

Glædelig 3. December..

Betina...

Sorry... Det er altså ikke min mening at lyde så hård. Min mening var bare lige at komme ud med min frustration over dem.

Jeg er rimelig sikker på de ikke er taget i tolden, for så ville jeg vide det jo. Og track and trace siger også de er i DK.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.