Det danske postvæsen *suk*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.371 visninger
23 svar
0 synes godt om
2. december 2010

Manakauapo

Ihh hvor er jeg bare irriteret på det danske postvæsen.

Jeg bestilte torsdag i sidste uge en pakke med noget tøj, som blev sendt allerede fredag. Og Post Danmark har stadigvæk ikke leveret den!

Jeg har købt tøj, legetøj og smykker af brugere her på baby.dk, som også er blevet sendt her i starten af ugen. Det har Post Danmark heller ikke leveret endnu!

For 3 uger siden købte jeg en pakke med kageting i England, som var i Danmark allerede efter 3 dage. Den er heller ikke blevet leveret endnu.

Og så lige til sidst! Bestilte for 2 uger siden en pakke i USA, som så var i Danmark efter 5 dage. Den har de sørme heller ikke leveret endnu.

Jeg ringede til deres kundeservice for at brokke mig over det, og deres svar var så bare at der ikke var ryddet sne på vejen! JA! PÅ VEJEN! Helt ærligt! Vi har ryddet sne på vores grund, og på fortorvet. Og så leverer de ikke pakker, fordi kommunen ikke har ryddet sne! Hold k*ft jeg var gal!  

Nå, lige en gang brok over DUMME #¤%&/(/%¤& L*RTE POST DANMARK!!!

Spørg lige hvem der er gal her...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Zafir

POstbilerne holder i grøfterne rundt omkring

Anmeld

2. december 2010

Kløver

Kageteenageren skriver:

Jeg bestilte torsdag i sidste uge en pakke med noget tøj, som blev sendt allerede fredag. Og Post Danmark har stadigvæk ikke leveret den!

Jeg har købt tøj, legetøj og smykker af brugere her på baby.dk, som også er blevet sendt her i starten af ugen. Det har Post Danmark heller ikke leveret endnu!

For 3 uger siden købte jeg en pakke med kageting i England, som var i Danmark allerede efter 3 dage. Den er heller ikke blevet leveret endnu.

Og så lige til sidst! Bestilte for 2 uger siden en pakke i USA, som så var i Danmark efter 5 dage. Den har de sørme heller ikke leveret endnu.

Jeg ringede til deres kundeservice for at brokke mig over det, og deres svar var så bare at der ikke var ryddet sne på vejen! JA! PÅ VEJEN! Helt ærligt! Vi har ryddet sne på vores grund, og på fortorvet. Og så leverer de ikke pakker, fordi kommunen ikke har ryddet sne! Hold k*ft jeg var gal!  

hmm jeg kan sagtens forstå din frustration, men som tidligere medarbejder for post dk, må jeg dog forsvare dem en smule, for i de her lorte vejr(undskyld sproget) er det en stor opgave at få posten leveret rundt i landet, og ud til adresserne, og ja det går desværre ud over os alle, men vejret er posten trods alt ikke skyld i, og nu hvor jeg kender til tingene indefra, må jeg sige at de gør et kæmpe stykke arbejde i den her tid, for at få posten frem, så hurtigt som overhovedet muligt

håber snart du får din post

Anmeld

2. december 2010

Manakauapo

Maja84 skriver:

hmm jeg kan sagtens forstå din frustration, men som tidligere medarbejder for post dk, må jeg dog forsvare dem en smule, for i de her lorte vejr(undskyld sproget) er det en stor opgave at få posten leveret rundt i landet, og ud til adresserne, og ja det går desværre ud over os alle, men vejret er posten trods alt ikke skyld i, og nu hvor jeg kender til tingene indefra, må jeg sige at de gør et kæmpe stykke arbejde i den her tid, for at få posten frem, så hurtigt som overhovedet muligt

Det undrer mig bare hvordan de så kan bringe deres post ud, hvis de ikke kan bringe pakkerne ud?

Anmeld

2. december 2010

Manakauapo

Og ja, jeg ved også godt de kæmper.

Min far har tidligere arbejdet i Post Danmark, så jeg kender godt til det (dog var han ikke postbud). Men det undrer mig stadigvæk bare...

Anmeld

2. december 2010

Kløver

Kageteenageren skriver:

Det undrer mig bare hvordan de så kan bringe deres post ud, hvis de ikke kan bringe pakkerne ud?

der er forskel på udbringningen af pakker og breve, og bla også hvor de bliver sendt fra min lille pakke, som skulle med omdelingen af breve har også været 1 uge undervejs, og gætter både på travlheden, men bestemt også vejret, som spiller ind. men derudover udnytter nogle firmaer også, at skrive afsendelsen på før de rent fantisk får det sendt ud af huset, og så tror mange det er postvæsnets skyld, vi har før fået breve hvor faturaen var dateret flere dage før selve dato stemplet på brevet, og stemplet er noget af det første der kommer på, og oftest er det senere i processen det kan blive forsinket, pga feks sne

Anmeld

2. december 2010

Manakauapo

Maja84 skriver:

der er forskel på udbringningen af pakker og breve, og bla også hvor de bliver sendt fra min lille pakke, som skulle med omdelingen af breve har også været 1 uge undervejs, og gætter både på travlheden, men bestemt også vejret, som spiller ind. men derudover udnytter nogle firmaer også, at skrive afsendelsen på før de rent fantisk får det sendt ud af huset, og så tror mange det er postvæsnets skyld, vi har før fået breve hvor faturaen var dateret flere dage før selve dato stemplet på brevet, og stemplet er noget af det første der kommer på, og oftest er det senere i processen det kan blive forsinket, pga feks sne

Nå okay..  Så må jeg bare væbne mig med tålmodighed jo. Også selvom man er sur over nogle af pakkerne er kommet til Danmark før der kom sne... Det kan man jo undre sig over. Men jeg krydser da fingre for de snart kommer  

Anmeld

2. december 2010

Mira0911

Kageteenageren skriver:

Du er ikke den eneste, de sidste 2 dage har jeg modtaget en sms fra postdanmark at der vil komme en pakke - Jeg har ikke set nogen pakke eller en seddel i postkassen på at de har været der... 

Meen mange steder er de også forhindret i at kan komme frem.. 

Anmeld

2. december 2010

Kløver

Kageteenageren skriver:

Nå okay..  Så må jeg bare væbne mig med tålmodighed jo. Også selvom man er sur over nogle af pakkerne er kommet til Danmark før der kom sne... Det kan man jo undre sig over. Men jeg krydser da fingre for de snart kommer  

krydser også for at de snart kommer, men der kan jo være andre grunde ud over sne, til de bla har været længe undervejs håber da snart tingene ankommer

Anmeld

2. december 2010

Benjamins'mor

Kageteenageren skriver:

Nu arbejder min kæreste ikke lige for post danmark, men han arbejder for TNT. Det er et pakke firma der også køre med pakker folk bestiller, og nu må jeg jo så lige forsvare dem og sige: De kan jo altså ikke sætte liv og lemmer på spil fordi andre folk skal have pakker. Self. gør de alt hvad de kan for at komme ud med dem, men nogle steder kan de bare ikke køre. Min kæreste har været i grøften et par gange, og har nogle steder simpelthen måtte opgive at komme frem. Og det er som sagt heller ikke deres skyld kommunen ikke rydder vejene, det kan du ikke give dem skylden for, det skal du brokke dig til kommunen over så.

Men kan self. også godt følge dig. Men de kan jo altså ikke sætte deres liv på spil for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.