P-pille stop, vitaminer og andre ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Frøken J.

Maalene skriver:

Ja, lige præcis - har lidt den der fornemmelse, at hvad nu hvis, det lige var i aften den var der, så tør ikke løbe nogen chancer

Men har også hørt man max må gøre det hver anden dag, for at sæd-basserne er store og stærke - så ved ikke helt, hvad man skal tro

Ihh, hvor spændende... Du kan cirka forvente ÆL 14 dage efter din mens startede - sådan fungerer det ihvertfald "normalt"... Og så er det vidst 2-5 dage op til mens de små basser kan overleve derinde, så llad os krydse alt vi kan for gevinst denne gang

Det er altså også en forvirrende verden altså! Der er så mange ting man må og ikke må. Det ene øjeblik må man ikke den ene ting, det andet øjeblik må man godt alligevel, og sådan bliver det ved! Det er jo et værre cirkus.

Uha. Nu er det jo for alvor gået i gang med PB efter min mens er sluttet. Er spændt, håber det lykkes hurtigt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Najsen86

hej :-) der gik små to måneder fra jeg smed p-pillerne til jeg var gravid og har været på p-piller i 8 år... sender lidt babystøv i din retning

Anmeld

7. december 2010

Maalene

Secrets skriver:

Det er altså også en forvirrende verden altså! Der er så mange ting man må og ikke må. Det ene øjeblik må man ikke den ene ting, det andet øjeblik må man godt alligevel, og sådan bliver det ved! Det er jo et værre cirkus.

Uha. Nu er det jo for alvor gået i gang med PB efter min mens er sluttet. Er spændt, håber det lykkes hurtigt 

Ja, det er virkelig bare det helt store cirkus... Haha

Uhh, hvor er det bare spændende - krydser aaalt hvad jeg kan for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.