Hej søde mennesker!
Jeg har, as usual, lidt forskellige spørgsmål, og har placeret det her, da spørgsmålene er forskellige, og jeg ikke lige kunne definere hvilken kategori, de skulle i.
Hvor længe gik der, fra i stoppede på p-piller til i blev gravide, og hvor længe inden dag havde i taget p-piller?
Jeg tager hver dag folsyre, d-vitamin, kalk og multivitamin, og bag på de tre sidstnævnte står der, at gravide kun må tage dem efter aftale med læge. Der går jo gerne nogle uger, fra man bliver befrugtet til man ved man er gravid, så kan der ske noget ved, at jeg tager vitaminerne i den tid, jeg endnu ikke er klar over graviditeten? Og hvorfor skal man tale med lægen først for at må tage vitamintilskud?
Ja, sidste spørgsmål er lidt pinligt. Snakkede med min kæreste om navlestrengen. Jeg ved godt, hvor den sidder fast på babyen, men så kom vi lige pludselig i tvivl om, hvor fanden den sidder fast på kvinden, der føder barnet? Haha! Jeg har læst stolpe op og stolpe ned om graviditet, så det er altså ikke fordi jeg er dum og umoden, men lige dén detalje, er jeg ikke helt med på..
Anmeld