Secrets skriver:
Altså jeg stoppede på p-pillerne mandag i sidste uge, og har mens lige nu. Så jeg har jo overhovedet ikke styr på min cyklus. Aner ikke, om den er helt hen i vejret uregelmæssigt efter jeg har smidt pillerne. Men har lavet en kalender i word, hvor jeg noterer hvornår jeg har mens, og så tester jeg nok bare, når jeg synes, jeg burde have fået min menstruation, nu da jeg ikke har styr på min cyklus endnu 
Men jeg kan heller ikke vente på at give en masse kærlighed og omsorg videre til en lille 
Okay, så er det meget nyt jo

Men efter så mange år på p-piller, så kom min mens på 27. dagen (hvor den "normalt" kommer på 28. dagen), så her var det super regelmæssigt allerede fra starten af - så håber det samme er tilfældet for dig

Jeg har også brugt de kalendre rigtig meget - har hentet en på min tlf, som også fortæller mig, hvornår man er "frugtbar", og hvilken dag man har ægløsning (hvis kroppen altså fungerer "normalt")...
Den er jeg super glad for, det gør det hele meget mere overskueligt, så kan kun anbefales, når man er lidt "ny" i faget

Og ifølge kalenderen er jeg frugtbar fra i dag og en uge frem med ÆL mandag - så jeg må vidst hellere snart komme op og putte med manden

Kan se vi kommer fra samme område - men østjylland er selvfølgelig et vidt begreb
Anmeld