Kender i øjenfarven på jeres kæreste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

JustMe

Anonym skriver:

ja gør jeg nok. men som jeg skrev et andet sted, så er det nok bare fordi jeg ved godt hvilken farve han har, og jeg ligger mærke til sådan nogle ting. derfor det måske såret mig lidt, da jeg da havde håbet han måske også vidste det. men ja, så længe han kan huske min hårfarve er den jo ikke helt gal

Jeg kender også min kærestes øjenfarve, men selvom min kæreste ikke kunne huske min, ved jeg at han kender og kan huske detaljer om mig og min personlighed, som jeg ikke selv har lagt mærke til.

Det betyder meget mere for mig, for øjenfarven er jo hurtigt opdaget, hvorimod de små detaljer om mig som person kræver, at han virkelig interesserer sig for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Giraffen

Anonym skriver:

bare et lille undrende spørgsmål. igår der sidder manden og jeg og ser dagens mand. der er så en af pigerne der slukker sig ud pga fyren ikke lagde mærke til hendes øjenfarve på 10 cm afstand. så spørger jeg så manden egentlig bare lidt i sjov. "hva farve øjne har jeg så?" brune siger han lidt i sjovt. og siger derefter ej skat jeg kan ikke huske det. WHAT!!!!! jeg blev sku lidt ked af det og lidt skuffet. ligger jeg for meget i det eller er det normalt jeg bliver lidt? det er først idag jeg har fået en sms fra ham, om de ikke er blå. til det svarede jeg bare, det kan jeg ikke huske, det må du svarer mig på. og hvor han så skrev det er de!!!

er jeg sippet?

Jeg har læst en artikel engang om hvordan mænd og kvinder husker forskelligt.

Mænd husker ca 5 ting ved en person, fx "sort hår, høj, tynd, bleg, skæve tænder"

Hvis så den person pludselig får lavet krøller/blir klippet/får briller eller andet, så kan manden godt registrere at der er sket en forandring, men har utrolig svært ved at finde ud af hvordan, da hjernen kun registrerer de der 5-6 ting. 

Der er selvfølgelig forskel på mænd og der er også nogle personer, man husker bedre end andre. Men som udgangspunkt er det sjældent at mænd registrerer øjenfarve med mindre de fx er virkelig virkelig blå, så man lægger meget mærke til dem.

Så NEJ, jeg ville IK blive skuffet hvis min kæreste ikke vidste hvilken øjenfarve jeg havde  nu har vi helt tilfældigvis begge to tre-farvede øjne (blå/grønne/brune striber) så det har vi snakket lidt om og synes er sjovt, men trods det, hvis jeg spørger ham med lukkede øjne ville han ikke kunne svar

Men jeg ved han elsker mig og så husker han så meget andet og det er det vigtigste

Anmeld

2. december 2010

JulieE

Naturligvis kan jeg hukse det...Min mand har nemlig de mest fantastiske blå øjne Det er faktisk en af de ting jeg lækker mærke til ved en fyr. -Om han har pæne øjne.

Og begge vores  børn har også smukke blå øjne, efter deres far. Jeg selv har grå-blå øjne

Anmeld

2. december 2010

Bare mig..

Min kæreste ved godt hvilken farve mine er, da de er fuldstændig brune, og jeg i det hele taget er lidt mørk i det..

Men nu du spørg, ved jeg faktisk ikke hvilken farve min kærestes er og vi har været sammen i syv år.. Tror de er blå..

Anmeld

2. december 2010

Anonym trådstarter

- skriver:

Hvor længe har i været sammen?

Men ja, kender min kærestes øjenfarve og han kender min.

Vi har været sammen i 3 år.

Anmeld

2. december 2010

Margorie

Jeg har mørkeblå øjne der lyser når jeg griner- og det ved han for det var ham der sagde det årh.. Han har lyseblå øjne..

Anmeld

2. december 2010

Anonym trådstarter

~~M.Nielsen~~ skriver:

Min kæreste ved godt hvilken farve mine er, da de er fuldstændig brune, og jeg i det hele taget er lidt mørk i det..

Men nu du spørg, ved jeg faktisk ikke hvilken farve min kærestes er og vi har været sammen i syv år.. Tror de er blå..

smiler min mand har lige sendt en sms, at han er flov over at han ikke kunne huske det. men at han nu var stensikker på at de var blå, og at det ville han ikke glemme igen.

du må kigge ham i øjenene når han kommer hjem ;D

Anmeld

2. december 2010

Anonym trådstarter

Margorie skriver:

Jeg har mørkeblå øjne der lyser når jeg griner- og det ved han for det var ham der sagde det årh.. Han har lyseblå øjne..

hvor sødt

Anmeld

2. december 2010

LIZO

min kærste har meget blå øjne det er nemt at huske

han ved alt om mig. alt fra min naturlige hårfarve.. øjne tøj og undertøj str

Anmeld

2. december 2010

Anonym trådstarter

- skriver:

Så skal han bare have af vide at det handler om de små ting

ja nemlig. tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.