Anonym skriver:
bare et lille undrende spørgsmål. igår der sidder manden og jeg og ser dagens mand. der er så en af pigerne der slukker sig ud pga fyren ikke lagde mærke til hendes øjenfarve på 10 cm afstand. så spørger jeg så manden egentlig bare lidt i sjov. "hva farve øjne har jeg så?" brune siger han lidt i sjovt. og siger derefter ej skat jeg kan ikke huske det. WHAT!!!!! jeg blev sku lidt ked af det og lidt skuffet. ligger jeg for meget i det eller er det normalt jeg bliver lidt? det er først idag jeg har fået en sms fra ham, om de ikke er blå. til det svarede jeg bare, det kan jeg ikke huske, det må du svarer mig på. og hvor han så skrev det er de!!!
er jeg sippet?
Hehe..nu spurgte jeg lige min livsledsager gennem snart 12 år.
Blå, sagde han...men så kom det alligevel...Tror jeg nok 
Hvis man har den der slags blå øjene som jeg har, der nok er blå men varierer meget efter belysning, humør og den farve ens tøj har, så kan det faktisk være svært at fastslå. Ligeledes hvis man har en personlighed og udstråling, der overskygger de fysiske træk, så er det altså ikke let at huske.
Kan være kvinder er bedre til at huske øjenfarver end mænd, men kan sige, at jeg for længst har konstateret at mænd generelt ikke husker den slags. Og det er sjovt, for de er jo netop visuelle.
Jo, ja og nej..du er og er ikke sippet. Men der er ingen som helst grund til at være det, men jeg kan godt forstå at du føler dig lidt såret, men der er altså ingen grund til det.
Hvad det er mænd specielt lægger mærke til hos en kvinde, ved jeg ikke...men man har jo gang på gang lagt mærke til, at det er de særeste ting, og det er sjældent frisuren eller det tøj man har på.
Og dog kan de ofte huske, netop det der bare gjorde indtryk, den første gang de så en, og det kan netop være farven på kjolen.
Men som regel er det faktsik ikke den fysiske udstråling de husker, men helheden generelt...og det siger jo noget om, at vi kvinder hænger os alt for meget i fysiske detaljer i stedet for at gøre noget ud af vores udstråling, kropssprog og personlighed.

Kærligst
Sussie
Anmeld