Sove ude nu uden voksi/sleebee/kørepose osv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

patella

Ungermann skriver:

min søn sover i termotøj... med en fleecetrøje under og så under dynen.

Han har også hue, vanter og sokker på.. Kan jeg ikke finde hans vanter, så får han tit hjemme strikkede sokker på hænderne.. det virker rigtig godt..

Det dér termotøj lyder interessant. Hvor har du købt det og er det todelt, eller en dragt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

patella

maria_wt skriver:

Tristan kommer ud i set almindelige tøj, ekstra trøje, hue og handsker på..Og så han vinter juniordyne... Så er han varm og dejlig 

Jamen han er jo også så lille lader mor bestemme om armene skal være under eller over dynen  DET får vi bestemt ikke lov at bestemme her 

Anmeld

2. december 2010

patella

Jeg fik at vide af min læge at det var sund de kom ud i den friske luft når de også var syge så baktusserne ikke svæver rund der inde. 

Tog lige hans temperatur og han havde ikke feber nu. Så nu er han puttet ude med uldheldragt, to par strømper (det ene i strik), vanter og uld-elefanthue samt sin vinterjakke. Han brokker sig jo lidt, for han er knap så bevægelig med jakken på, men nu er der ro, håber han sover. Det er jo ret sent, han plejer at sove ved ti-tiden. Men intet er normalt når man er syg. 

Tak for de gode råd!!! 

Også til alle I andre!

Anmeld

2. december 2010

frk Jensen

patella skriver:

Det dér termotøj lyder interessant. Hvor har du købt det og er det todelt, eller en dragt?

Det har jeg købt herinde af en anden bruger.

men det kan købes i føtex. der har jeg hvert fald set det..

det er et todelt sæt...

Anmeld

2. december 2010

patella

Ungermann skriver:

Det har jeg købt herinde af en anden bruger.

men det kan købes i føtex. der har jeg hvert fald set det..

det er et todelt sæt...

Okay, det vil jeg undersøge. Og der er ingen fare for bebs får det for varmt vel?

Anmeld

2. december 2010

patella

Diana... skriver:

Jeg fik at vide af min læge at det var sund de kom ud i den friske luft når de også var syge så baktusserne ikke svæver rund der inde. 

...og selvfølgelig vinterjuniordyne og dækkenet til barnevognen... han sover nu... deeejligt...

Anmeld

2. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina sover i termotøj, hue og vanter. Så har hun en dyne over sig og når det er rigtigt koldt - et tæppe. Hun kan finde på, at tage vanterne af. Jeg går ud til hende og putter dynen lidt længere op om ørene når hun sover  Hun er altid varm når hun kommer op (måske lidt kolde fingre)

Anmeld

2. december 2010

frk Jensen

patella skriver:

Okay, det vil jeg undersøge. Og der er ingen fare for bebs får det for varmt vel?

uh nu er min "bebs" to år gammel... da han var helt lille lå han altid i en fleecedragt.

men han er altid lige tilpas varm når han kommer op.. på de lidt lunere dage har han ikke bukserne på.. så kommer han til at koge.

Anmeld

2. december 2010

maria_wlt

patella skriver:

Jamen han er jo også så lille lader mor bestemme om armene skal være under eller over dynen  DET får vi bestemt ikke lov at bestemme her 

Han sover KUN med armene over hovedet.. Derfor handsker... Men jeg går også ud og tjekker om han har taget dem af i vildskaben 

Anmeld

2. december 2010

patella

maria_wt skriver:

Han sover KUN med armene over hovedet.. Derfor handsker... Men jeg går også ud og tjekker om han har taget dem af i vildskaben 

Haha det er først nu jeg ser at jeg har forvekslet dig med en anden  Det må du undskylde. Vores drenge er jo lige gamle!  Jeg forvekslede dig med en (jeg også mener hedder Maria) som lige har født  

Så er vi jo i helt samme båd 

Jeg havde ham ude med vinterjakken og handsker og det gik bare så fint. Han var dejlig varm over det hele, også arme og hænder, der havde været et problem. Jeg må bare erkende at en trøje ikke er nok for ham ligenu... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.