vuggestue/dagpleje hvor gammel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

SHERO

Elias startede i går. Han er 10½ mdr.. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Silvermist

Min ældste datter på 3½ var 12 måneder da hun startede i dagpleje.

Min yngste datter på 14 måneder var 11 måneder da hun startede i dagpleje hos den samme dagplejemor som vores ældste havde.

Pragtfuldt at få verdens bedste dagplejemor igen  Pigerne elsker hende. Vores ældste datter har jo savnet hende efter at hun startede i børnehave. Derfor er det så skønt at de stadig kan se hinanden, bl.a. i forb. med at hente lillesøster + til pigernes fødselsdage, hvor deres dagplejemor er en fast gæst hver gang.

Anmeld

3. december 2010

serinasmor

serina begyndte i dp i onsdags og bliver 11 mdr ( hvor blev tiden lige af) på søndag

Anmeld

3. december 2010

Gaia

Sillebob skriver:

Hej

Her startede bassen i vuggestue for 1 uge siden og han bliver 1 aar d. 8. dec. Jeg foeler han er ret klar. Men om moar er klar er lidt en anden sag. Jeg synes stadig - efter 1 uge - at det er svaert at sige farvel til ham om morgenen. For ikke at tale om den daarlige samvittighed som nager ved at have et barn i vuggestue paa fuld tid. Kender I andre ogsaa det ?

Og saa synes jeg at det er svaert at jeg nu kun har faa timer med ham om dagen + weekenderne. Men man vaenner sig jo nok til det efterhaanden  Han er ihvert fald rigtig glad for det indtil videre.

Knus og held og lykke til Maja ( og mor &nbsp naar I kommer til Feb

Kan godt forstå du synes det er svært at sige farvel når du afleverer ham i VS. Jeg tror også helt sikkert at jeg får det svært med at gå derfra. men det skal jo gøres og hun vil sikkert ligesom din søn, synes det er sjovt at være i VS.

Det er i hvert fald vigtig at de kan lide  at være der, og det jo dejligt din søn kan det

Anmeld

3. december 2010

Gaia

serinasmor skriver:

serina begyndte i dp i onsdags og bliver 11 mdr ( hvor blev tiden lige af) på søndag

ja tiden flyver bare afsted før man har set sig om skal de i skole, på en ungdomsudd, på uni eller er lærling og lige pludselig er de, "de smukkke unge mennesker".

Anmeld

3. december 2010

Gaia

Silvermist skriver:

Min ældste datter på 3½ var 12 måneder da hun startede i dagpleje.

Min yngste datter på 14 måneder var 11 måneder da hun startede i dagpleje hos den samme dagplejemor som vores ældste havde.

Pragtfuldt at få verdens bedste dagplejemor igen  Pigerne elsker hende. Vores ældste datter har jo savnet hende efter at hun startede i børnehave. Derfor er det så skønt at de stadig kan se hinanden, bl.a. i forb. med at hente lillesøster + til pigernes fødselsdage, hvor deres dagplejemor er en fast gæst hver gang.

Det må da være skønt, at have en dp som er så god som det lyder til jeres er. Også dejligt at den ældste stadig kan hilse på dp.

Anmeld

3. december 2010

Gaia

Tullen85 skriver:

Elias startede i går. Han er 10½ mdr.. :-)

Hvordan gik det så? Kunne han lide det?

Anmeld

3. december 2010

LinLin

David var 1 år og 1 dag

Han startede 3. sep. og jeg skulle starte midt oktober (da jeg skulle starte midt på et semester... ) Så vi havde meget lang tid til indkøring - og det var slet ikke nødvendigt! Jeg var der med ham første dag - da virkede han allerede glad for at at være der, så næste dag var jeg væk en time, tredje dag da spiste han frokost der og fra fjerde dag sov han til middag dér - så det var en rigtigt god og nem indkøring!

Med Adam regner jeg med at have 14 dage til indkøring - har søgt plads pr 16. sep og skal starte på arbejde 1. okt

Anmeld

3. december 2010

Gaia

MatildeS skriver:

Jeg synes det var befriende 

Hjalte var 8 måneder og både han og jeg var SÅ klar! 

Kamille kommer til at være 9 måneder og jeg glæder mig allerede (hun er 3 måneder) 

Jeg elsker mine børn overalt på jorden men jeg synes det er SÅ kedeligt at være på barsel 

uha så er det lang tid til når kamille kun er 3 måneder og du allerede glæder dig.

Men rart at høre at der også er andre derude som på et eller andet tidspunkt trænger til at komme ud og være mere end mor.

Jeg må indrømme at jeg glæder mig til igen at kunne få lidt fokus på mig - bare nogle timer. Det giver jo også fornyet energi. Maja er også bare SÅ klar og havde der været plads så havde hun skulle begynde her i jan. bare stille og roligt nogle dage om ugen. Sådan ville jeg gerne have haft det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.