Gaia skriver:
Bare af nysgerrighed. Hvor gamle er/var jeres barn da det begyndte i vuggestue/dagpleje?
Vi har fået en vuggestue plads pr. 1 feb. Der vil Maja være 9 1/2 måned. Ville egentlig godt have haft at hun kunne have startet i jan. Men der var desværre ingen pladser. Tilgengæld har vi fået vores første prioritet opfyldt så der er nu dejligt.
Må dog indrømme at jeg også glæder mig til Maja skal begynde. Hun er bare SÅ klar. Hun elsker at være sammen med andre børn og leger bare så fint.
Kan også mærke på mig selv, at jeg glæder mig til at få lidt tid igen til at have mig selv i fokus. Kender I det/ havde I det på samme måde?

Elizabeth var knap 6 mrd, da hun startede i vuggestue. vi fik plads i den vuggestue, som vi ønskede - heldigvis.
Hun er SÅ glad for det. Vi får et glad og legesygt barn hjem hver dag. Hun er næsten 7 mrd nu. Jeg er lige startet på job igen.
Det gode ved at vi startede tidligt, er at det er før adskillelsesperioden, som de går igennem på et tirspunkt. Nu har hun allerede vendet sig til alle de mange voksne og unger, som er dernede. Hun spiser deres mad og sover 2 gange om dagen uden problemer. Hun er altid glad.
Så vi er godt tilfredse med vores beslutning.
Vores første barn startede som 1½ årig - det var alt for sent.
Knus
Anmeld