vuggestue/dagpleje hvor gammel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

Mor-til-asta-09

Gaia skriver:

Bare af nysgerrighed. Hvor gamle er/var jeres barn da det begyndte i vuggestue/dagpleje?

Vi har fået en vuggestue plads pr. 1 feb. Der vil Maja være 9 1/2 måned. Ville egentlig godt have haft at hun kunne have startet i jan. Men der var desværre ingen pladser. Tilgengæld har vi fået vores første prioritet opfyldt så der er nu dejligt.

Må dog indrømme at jeg også glæder mig til Maja skal begynde. Hun er bare SÅ klar. Hun elsker at være sammen med andre børn og leger bare så fint.

Kan også mærke på mig selv, at jeg glæder mig til at få lidt tid igen til at have mig selv i fokus. Kender I det/ havde I det på samme måde?

Asta startede da hun var 7 mdr..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Mullebergen

Gaia skriver:

Hvordan havde I det egentlig da i afleverede jeres barn første gang og skulle gå derfra? Jeg tror det bliver lidt hårdt Man kan jo ik lade være med at tænke på, om de nu passer godt på ens lille pus. Ej det ved jeg jo godt at de gør, men alligevel...Det er jo ens guld man afleverer og den der med at man jo nok er den som kender ens barn bedst, ja så kan jeg da godt tænke bare de nu kan aflæse hende.

Nå men det bliver helt sikkert også skønt for hende at begynde

Jeg synes det var befriende 

Hjalte var 8 måneder og både han og jeg var SÅ klar! 

Kamille kommer til at være 9 måneder og jeg glæder mig allerede (hun er 3 måneder) 

Jeg elsker mine børn overalt på jorden men jeg synes det er SÅ kedeligt at være på barsel 

Anmeld

2. december 2010

Sillebob

Hej

Her startede bassen i vuggestue for 1 uge siden og han bliver 1 aar d. 8. dec. Jeg foeler han er ret klar. Men om moar er klar er lidt en anden sag. Jeg synes stadig - efter 1 uge - at det er svaert at sige farvel til ham om morgenen. For ikke at tale om den daarlige samvittighed som nager ved at have et barn i vuggestue paa fuld tid. Kender I andre ogsaa det ?

Og saa synes jeg at det er svaert at jeg nu kun har faa timer med ham om dagen + weekenderne. Men man vaenner sig jo nok til det efterhaanden  Han er ihvert fald rigtig glad for det indtil videre.

Knus og held og lykke til Maja ( og mor &nbsp naar I kommer til Feb

Anmeld

2. december 2010

Charlotte Wberg

Sarah startede i dagpleje da hun var 9 mdr. det lille pus...

Hun skulle have være startet da hun var 6 mdr, da barslen ikke var længere og jeg ikke var berettiget orlov, men fordi jeg skulle flytte fra Øen og starte i skole til august fik hun og jeg tre måneder ekstra

Anmeld

2. december 2010

Mor til Frederic og Freya

Gaia skriver:

Bare af nysgerrighed. Hvor gamle er/var jeres barn da det begyndte i vuggestue/dagpleje?

Vi har fået en vuggestue plads pr. 1 feb. Der vil Maja være 9 1/2 måned. Ville egentlig godt have haft at hun kunne have startet i jan. Men der var desværre ingen pladser. Tilgengæld har vi fået vores første prioritet opfyldt så der er nu dejligt.

Må dog indrømme at jeg også glæder mig til Maja skal begynde. Hun er bare SÅ klar. Hun elsker at være sammen med andre børn og leger bare så fint.

Kan også mærke på mig selv, at jeg glæder mig til at få lidt tid igen til at have mig selv i fokus. Kender I det/ havde I det på samme måde?

Frederic var 8 mdr (4 maj '09) da han started op. 

Men havde sat 1 mdr af til at få ham indkørt...

Anmeld

2. december 2010

Rie-mor

Liva starter 1. feb, 12 dage før hun bliver 8 måneder.

Jeg starter selv på arbejde 3 jan, hvor så min kæreste har januar med hende alene og så en stille indkøringsperiode i februar.

Så får de begge lidt tid med hinanden. Tror det bliver super godt.

Personligt glæder jeg mig til at komme i gang med at arbejde. Lidt med blandede følelser, men det bliver skønt at prøve at savne hende lidt At føle man er mere end KUN mor

Anmeld

2. december 2010

saxa

Yasmin var 10mdr da hun startede og Oliver har jeg ønsket en plads til fra 1.jun - der er han 9mdr..

Anmeld

2. december 2010

Lise

Simon var 8½ mdr og superklar. Det tog tre dage med indkøring, og han elskede at være der..

Lillebror Casper startede igår. Han er også 8½ mdr. Og han virker slet ikke klar. Men jeg skal på arbejde i januar  

Første gang glædede jeg mig bare sådan til at han skulle starte. Det kunne ikke gå hurtigt nok. Det gør jeg ikke denne gang. Jeg har lyst til at skulke fra vuggestuen. ØV!

Anmeld

2. december 2010

CarinaSB

Noah startede i dp da han var 11 mdr ..

Anmeld

2. december 2010

Mette.

Vores datter skal starte i DP når hun er 16 måneder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.