Hvor mange gaver giver i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

bette

SoffiLine skriver:

Ville fandme ellers være en god ide med et afvænnings center for folk som os der ikke kan holde igen

haha sorry men kan lige se det for mig.. man går til lægen og siger man skal på afvæning... og hun kigger underligt på en når man fortæller hvorfor " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/8/81069.gif" alt="" />

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Louisiana

SoffiLine skriver:

Ja nemt. Tror jeg kan lære noget af alle jer herinde 

Ha et fast beløb, og så KUN købe for det

Men jeg kan godt følge dig. Havde jeg flere penge, så købte jeg også MANGE flere gaver til alle, for jeg elsker også, at give gaver, og se deres glade ansigter, når de åbner pakkerne op 

Anmeld

2. december 2010

SoffiLine

bette skriver:

haha sorry men kan lige se det for mig.. man går til lægen og siger man skal på afvæning... og hun kigger underligt på en når man fortæller hvorfor " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/8/81069.gif" alt="" />

Hahaha det kunne være så sjovt 

Anmeld

2. december 2010

sarahb

Jeg køber lige det vi har lyst til til vores børn, der er ikke sat grænse for hvor lidt eller hvor meget.
Det samme gælder mine forældre, det er hvad jeg har lyst til, om det er 500 kr eller 3000kr. Så køber jeg det jeg ved der vil glæde.
Mine nevøer og niecer har vi et ca. beløb vi køber for. Men hvis det bliver mere så tænker jeg ikke over det. Til min mand er jeg gået AMOK, fordi det er den første jul han skal med til så vil have den bliver helt speciel for ham
I år får vores nyfødte faktisk ikke særlig meget fra os,da han kun er lige under en måned juleaften og da han har alt fra storebror. Så får storebror lidt mere, da han virkelig ved hvad julen er nu.

Anmeld

2. december 2010

1977

Profilbillede for 1977

Vi har ikke noget fast beløb, men vuderer hvert år hvor mange penge vi har til gaver. Min svigerfamilie består i alt af 9 mennesker og min familie af 10 der skal have gaver, Og beløbene svinger fra 50 - 500 kr Vi ser på hvad de ønsker sig, og hvis det er en lille ting til 100 kr, ja så er det 100 de får for. Fx så får min farmor decobal gel til 63 kr, min niece får en trøje til 75 kr og min svigerfar en flaske til 119.

Men alle ved hvem, der ikke har så mange penge et given år, og så er gaverne derefter. Vi har ingen i vores familier, der er kede af at få for 100 kr selvom de har købt for 400, for året efter er det måske omvendt.

Anmeld

2. december 2010

frk Jensen

Jeg giver for det jeg har lyst til.

Mor : maleri lavet af min svigermor.. (gratis)
stedfar: en god deo og en æske chokolade fra frellesen. (200)
min søster: Redken shampoo. ( hun eeeelsker redken) (215)
sønnike: Har købt for 600 kr indtil videre og er slet ikke færdig)
2* lillebrødre:trøjer af 200 kr stykket
svigermor: glas maleri (hehe lavet af min mor til 100 kr)
svigerfar: 400 kr

Min kæreste får en STOR gave... 2500 kr.

Vi køber ikke for et bestemt beløb.. jeg ved at jeg får for x antal kroner af mine forældre. Men, de har råd til det..
(udover julegaver får vi en rejse til sommer )

Anmeld

2. december 2010

lisesp83

I vores familie, giver vi kun gaver til børn under 18 år.

Vi voksne vil meget hellere julehygge sammen, vi går slet ikke op i det gaveræs, for det er ikke det vigtigste hos os.

Så i år får mine søskende, min datter og selvf min kæreste.

Ihh december er da så hyggelig, og lige nu sneer det her i Horsens.

Glædelig 2 dec alle sammen.

Anmeld

2. december 2010

Maja_4000

I år giver jeg mine forældre og lillebror for 200 hver .. Min mormor og morfar får nok for små 100 kr .. Og kun fordi der ellers slet ikke er noget under træet til dem .. 

Tror jeg bruger en 3. del i år - I forhold til sidste år .. F.eks. er kærestens gave også droppet .. Og vi giver ikke hans familie noget - overhovedet :/ Men vi holder heller ikke jul med dem ..

Anmeld

2. december 2010

Kildebakken

28 gaver og nu mangler vi kun 5 - puha, det holdt også hårdt at komme igennem - de fleste får for omkring 200 kr, min kæreste får en stor gave af mig, nemlig nye briller:-) he he chancer han ikke kigger med her...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.