Hvor mange gaver giver i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.816 visninger
38 svar
0 synes godt om
1. december 2010

SoffiLine

Hvor mange gaver køber i til jeres børn, kærester, familie osv???

Har i ét fast beløb i køber for??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

LouiseNielsen

Har jeg faktisk ikke tænkt over.... Giver dem det de ønsker sig, til en vis grænse selvfølgelig...

Har du købt min???

Anmeld

1. december 2010

SoffiLine

LouiseNielsen skriver:

Har jeg faktisk ikke tænkt over.... Giver dem det de ønsker sig, til en vis grænse selvfølgelig...

Har du købt min???

Seriøst, det fordi jeg kan slet ikke stoppe?  Der er gaver OVERALT nu 

Nøøø, har ikke fået nogle ønsker? 

Anmeld

1. december 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Har ingen beløb sat.

Jeg køber hvad jeg når jeg finder den rigtige gave.. Men helt klart at sønnen får mest.. Men har os været i gang længe

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

1. december 2010

LouiseNielsen

SoffiLine skriver:

Seriøst, det fordi jeg kan slet ikke stoppe?  Der er gaver OVERALT nu 

Nøøø, har ikke fået nogle ønsker? 

Pengene er små i år, så her giver det lidt sig selv..... Men kender godt det der med man bare for lyst til at købe og købe...

Jamen ønsker mig, bob bob bob... Lige det du syntes jeg skal have, hehe...

Anmeld

1. december 2010

Angelspot

I min familie har vi faste beløb vi giver for. Det er vi simpelthen nødt til, da vi er så mange mennesker at det ellers ville kunne ruinere os. Og da ingen af os ønsker at 'snyde' de andre, så giver vi for det samme beløb til hinanden hvert år, så ingen sidder med en gave til 50 når man selv har givet for 400.

Kæresten og børnene får helt klart for mest. Det bliver også sådan fremover at vi prioriterer børnene og dvs at deres forældre ikke får gaver, medmindre vi holder jul sammen. Og så får børnene for lidt mere

Anmeld

1. december 2010

SoffiLine

LouiseNielsen skriver:

Pengene er små i år, så her giver det lidt sig selv..... Men kender godt det der med man bare for lyst til at købe og købe...

Jamen ønsker mig, bob bob bob... Lige det du syntes jeg skal have, hehe...

Kan godt li tanken om at købe en julegave til dig, for så kommer der vel en retur? 

Nå men så må jeg på jagt, så skal jeg have din adresse 

Du kan sende den på facebook.

Anmeld

1. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi giver fast for 250-300 kr. pr. person. Det er til min søster og hendes 3 børn. Min mands søster, mand og deres to børn. Så er der vores mødre.

Vi har købt gave til børnene og Luka får en brandstation med biler til 180 kr. og Lina får en stor kaffekande med små ting i fra Play and Learn - også til 180 kr. Vi køber ikke mere til dem. De har så meget og de får også en del til jul. Vi vil heller give dem små gaver i løbet af året i stedet for og samtidig er de ligeglade med om den har koste 10 kr eller 1000 kr.

Vi køber ialt gaver til 12 personer incl. vores egen børn

Anmeld

1. december 2010

SoffiLine

Angelspot skriver:

I min familie har vi faste beløb vi giver for. Det er vi simpelthen nødt til, da vi er så mange mennesker at det ellers ville kunne ruinere os. Og da ingen af os ønsker at 'snyde' de andre, så giver vi for det samme beløb til hinanden hvert år, så ingen sidder med en gave til 50 når man selv har givet for 400.

Kæresten og børnene får helt klart for mest. Det bliver også sådan fremover at vi prioriterer børnene og dvs at deres forældre ikke får gaver, medmindre vi holder jul sammen. Og så får børnene for lidt mere

Vi har egentlig os et fast beløb, men jeg kan slet ikke lade være med at købe flere & flere gaver 

Og DET ruinere mig, men elsker at se andre blive glade 

Anmeld

1. december 2010

SoffiLine

MoarHvidovre skriver:

Vi giver fast for 250-300 kr. pr. person. Det er til min søster og hendes 3 børn. Min mands søster, mand og deres to børn. Så er det vores mødre.

Vi har købt gave til børnene og Luka får en brandstation med biler til 180 kr. og Lina får en stor kaffekande med små ting i fra Play and Learn - også til 180 kr. Vi køber ikke mere til dem. De har så meget og de får også en del til jul. Vi vil heller give dem små gaver i løbet af året i stedet for og samtidig er de ligeglade med om den har koste 10 kr eller 1000 kr.

Vi køber ialt gaver til 12 personer incl. vores egen børn

Prisen er heller ikke vigtig, det er tanken der tæller

Men det løber alligevel hurtigt op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.