Hvor mange gaver giver i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

Pige2009

SoffiLine skriver:

Det ser fornuftigt ud, måske jeg skal lave sådan en plan næste år

For i år er det allerede løbet helt af sporet 

Jeg er også godt tilfreds, og giver for samme beløb hvert år, så jeg ved, hvor meget jeg skal bruge på julegaver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

SoffiLine

bette skriver:

jeg ved det.. heldigvis har vi lagt julegaverne ind i vores bughet (stave?) sådan at vi ikke skal trække det hele ud af december måneden.. så det er nu rart nok. 

så hver måned ligger vi x antal penge ind på en opsparing kun til julegaver... så når vi når til dec. så er der penge til det.. 

egentlig synes jeg gaverne er alt for dyre.. men på manden side giver de for lige så mange penge.. så synes det er lidt pinligt at give for mindre så

Ja kan godt følge dig. 

Jeg har en veninde, og vores aftale er at vi giver for det beløb vi synes vi har råd til at bruge på hinanden hver især.

Men jeg har bare svært ved at stoppe igen, køber & køber, heeeele tiden... ELSKER virkelig at glæde andre, med masser af gaver 

Det løber virkelig op 

Anmeld

1. december 2010

Mira0911

Pengene er meget små her.. Så det er ikke de helt store gaver.. Hun får tilgengæld det hun har mest behov for... 

Anmeld

1. december 2010

Nadia&Daniel

Vi har aftalt "spillereglerne" i familien

Svigermor og svigerfar: 600.- pr. person (så giver de for 600.- til Daniel og for 600.- til mig - eller fælles gaver op til 1200.-)
Svigerinde: 400.- (så køber hun fælles gave til os for 400.-)
Børn i familien under 18 år: 150.- pr. person
Laura (vores lille pige): 500.-
Daniel (min forlovede): ved ikke endnu - har ingen ide om hvad jeg skal købe til ham..

Anmeld

1. december 2010

Angelspot

SoffiLine skriver:

Vi har egentlig os et fast beløb, men jeg kan slet ikke lade være med at købe flere & flere gaver 

Og DET ruinere mig, men elsker at se andre blive glade 

Jeg kan nu også godt lide at se andre blive glade, men når jeg holder mig til deres ønskeseddel, så ved jeg de får noget de bliver glade for Og jeg har bare slet ikke råd til at give for mere, så det er så nemt med det

Anmeld

1. december 2010

Louisiana

Vi giver for ca 200 kr til alle, og vi skal købe til 14 stk, udover hinanden (min kæreste, min søn og jeg), men vi køber for lidt mere til hinanden. Vi har sat loftet til 200 kr pr mand, ellers bliver det simpelthen for dyrt for os. Men man kan sagtens få fine gaver til 200 kr.

Anmeld

1. december 2010

SoffiLine

Louisiana28 skriver:

Vi giver for ca 200 kr til alle, og vi skal købe til 14 stk, udover hinanden (min kæreste, min søn og jeg), men vi køber for lidt mere til hinanden. Vi har sat loftet til 200 kr pr mand, ellers bliver det simpelthen for dyrt for os. Men man kan sagtens få fine gaver til 200 kr.

Ja nemt. Tror jeg kan lære noget af alle jer herinde 

Ha et fast beløb, og så KUN købe for det

Anmeld

1. december 2010

bette

SoffiLine skriver:

Ja kan godt følge dig. 

Jeg har en veninde, og vores aftale er at vi giver for det beløb vi synes vi har råd til at bruge på hinanden hver især.

Men jeg har bare svært ved at stoppe igen, køber & køber, heeeele tiden... ELSKER virkelig at glæde andre, med masser af gaver 

Det løber virkelig op 

lige præcis...

jeg eeelsker at give gaver og se folk pakke dem op og blive glade  

men det er en dyr fornøjelse når man ik kan holde igen.. hehe tror du man kan komme på afvæning 

Anmeld

1. december 2010

SoffiLine

bette skriver:

lige præcis...

jeg eeelsker at give gaver og se folk pakke dem op og blive glade  

men det er en dyr fornøjelse når man ik kan holde igen.. hehe tror du man kan komme på afvæning 

Ville fandme ellers være en god ide med et afvænnings center for folk som os der ikke kan holde igen

Anmeld

1. december 2010

ønskebørn74

SoffiLine skriver:

Hvor mange gaver køber i til jeres børn, kærester, familie osv???

Har i ét fast beløb i køber for??

300kr til de andre og for 800kr til min mand... Ikke et aftalt beløb, men som regel hvad vi giver hinanden for... Mandens forældre giver lidt mere til deres børn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.