Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camillee skriver: mange tak (: ja man kan virkelig få mavekneb af lactulose, øv det fik vi slet ikke noget at vide om på neonatal men nogle øvelser vi skal lave hver anden dag efterhånden, men det har heller ikke været nødvendigt at skulle give noget før nu.
mange tak (: ja man kan virkelig få mavekneb af lactulose, øv det fik vi slet ikke noget at vide om på neonatal men nogle øvelser vi skal lave hver anden dag efterhånden, men det har heller ikke været nødvendigt at skulle give noget før nu.
det er i hvert fald værd at se om det virker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillee skriver: Hej i skønne kvinder. Jeg har virkelig brug for et godt råd! min lille dreng på lidt over 3 mdr har fået forstoppelse og det skær mig dybt i hjetet at se han så ked af det.. Han spiser enlig aceptabelt, men har prøvet med ekstra kogt vand og kamille the men det hjælper bare ikke! han bare grader og grader! Jeg har dog købt lactulose, men han er endelig faldet i søvn nu men sover meget uroligt og så tænkte jeg om der var noget andet jeg kunne prøve som ikke var så hårdt for den lille maven? Har i nogle godt tips?
Hej i skønne kvinder. Jeg har virkelig brug for et godt råd! min lille dreng på lidt over 3 mdr har fået forstoppelse og det skær mig dybt i hjetet at se han så ked af det.. Han spiser enlig aceptabelt, men har prøvet med ekstra kogt vand og kamille the men det hjælper bare ikke! han bare grader og grader! Jeg har dog købt lactulose, men han er endelig faldet i søvn nu men sover meget uroligt og så tænkte jeg om der var noget andet jeg kunne prøve som ikke var så hårdt for den lille maven? Har i nogle godt tips?
Hvis du ammer, så drikker du en ordentlig omgang sveskejuice
Det har virket på alle mine tre ammebørn
Mor-til-Hasse skriver: det er i hvert fald værd at se om det virker
Ja helt sikkert og mange tak (:
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128