Brug for lidt akut hjælp! -Forstoppelse!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.868 visninger
23 svar
0 synes godt om
1. december 2010

Camillee

Hej i skønne kvinder.

Jeg har virkelig brug for et godt råd! min lille dreng på lidt over 3 mdr har fået forstoppelse og det skær mig dybt i hjetet at se han så ked af det.. Han spiser enlig aceptabelt, men har prøvet med ekstra kogt vand og kamille the men det hjælper bare ikke! han bare grader og grader!
Jeg har dog købt lactulose, men han er endelig faldet i søvn nu men sover meget uroligt og så tænkte jeg om der var noget andet jeg kunne prøve som ikke var så hårdt for den lille maven?

Har i nogle godt tips?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Maja88

afkogt vand med rørsukker

Anmeld

1. december 2010

Camillee

Maja88 skriver:

afkogt vand med rørsukker

Tak men har prøvet afkogt vand men bare med alm sukker, men giver det ikke det samme?

Anmeld

1. december 2010

Maja88

Camillee skriver:

Tak men har prøvet afkogt vand men bare med alm sukker, men giver det ikke det samme?

hvad jeg har fået at vide så SKAL det være rørsukker før det fungerer. og du må desværre ikke spørge mig hvorfor

Anmeld

1. december 2010

jannebjerre

Camillee skriver:

Hej i skønne kvinder.

Jeg har virkelig brug for et godt råd! min lille dreng på lidt over 3 mdr har fået forstoppelse og det skær mig dybt i hjetet at se han så ked af det.. Han spiser enlig aceptabelt, men har prøvet med ekstra kogt vand og kamille the men det hjælper bare ikke! han bare grader og grader!
Jeg har dog købt lactulose, men han er endelig faldet i søvn nu men sover meget uroligt og så tænkte jeg om der var noget andet jeg kunne prøve som ikke var så hårdt for den lille maven?

Har i nogle godt tips?

Min læge gav mig følgende råd: Tag enden af termometer og put vaseline på og kør det i cirkel bevægelse ved "numsehullet" så kommer det...

Anmeld

1. december 2010

Sasja77

Du kan sagtens bruge almindelig sukker men du skal huske at bruge rigeligt! Det er ikke fordi at det løsner forstoppelsen hurtigt men det beroliger lille pus:-) prøv at høre jeres apotek ad om de har det mme der hedder bifidus fra semper! Det er mme med afførende i og det giver ikke bivirkninger som maveonde som lactulose kan gøre og så er det hamrende effektivt! God bedring med din lille bebs!!

Anmeld

1. december 2010

Camillee

hvad jeg har fået at vide så SKAL det være rørsukker før det fungerer. og du må desværre ikke spørge mig hvorfor

okay, det vidste jeg ikke? hmm måske derfor det ikke virker  (men sukkervandet er ihvertfald et hit (: )

Anmeld

1. december 2010

Maja88

Camillee skriver:

okay, det vidste jeg ikke? hmm måske derfor det ikke virker  (men sukkervandet er ihvertfald et hit (: )

ja det beroliger ik??? men rørsukkeret skulle sætte gang i det

Anmeld

1. december 2010

Camillee

Sasja77 skriver:

Du kan sagtens bruge almindelig sukker men du skal huske at bruge rigeligt! Det er ikke fordi at det løsner forstoppelsen hurtigt men det beroliger lille pus:-) prøv at høre jeres apotek ad om de har det mme der hedder bifidus fra semper! Det er mme med afførende i og det giver ikke bivirkninger som maveonde som lactulose kan gøre og så er det hamrende effektivt! God bedring med din lille bebs!!

gud hvor smart
skal jeg så skifte mme i en periode eller kun en flaske, ved du det?

Mange tak(;

Anmeld

1. december 2010

Camillee

Maja88 skriver:

ja det beroliger ik??? men rørsukkeret skulle sætte gang i det

ja det gør det ihvertfald (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.