Pernille08 skriver:
Jeg forstår godt hvad du mener , jeg sekv render heller ik ktil læge i tide og utide , kun hvis der er noget galt , jeg gider faktisk ikk bruge min tid spdan et sted , med mindre det er nødvendigt 
Men lad mig komme med et helt andet eksempel . Jeg havde vildt ondt i øret , tog til læge for at få det tjekket (heller ik min egen) trro du så ikk kvinde mennesket hun henter den største sprøjte putter vand i og trykker den lige ind i æret
hvad du du så der sker , hun springer jo min trommehinde .. AVV siger jeg bare , blev så gal at jeg ringede til en ærelæge som så måtte behandle mig . hva fanden ligner det ikk . (jeg har lidt meget af dårlig øre som barn.)
Så jeg forstår godt du bliver sur over det , det ligner heller ikk noget , og burde absolut ikk diskuteres når du får en besked fra jordmore , men jeg kan give dig nogen råd omkring bækkenløsning , som du kan bruge , de skader ingen steder .
Ta altid begge ben op af trappen samtidig , ta altid to ben ud af sengen samtidig , to ben ud af bilen ja ALTD når du skal rejse dig søger for det er med to ben samlet . Ingen skrader stilling i sofaen eller noget . Du skal hele tiden tænke over hvordan du sidder ,ikk ben over kors altid begge ben på jorden , så vrider du nemlig mindst i bækkenet . Lige et par råd fra en som lider MEGET af de kræftige smerte , og gerne bare vil have den lille ud NUUUU 
Jeg er heller ikke så heldig med læger og andre fagfolk for den sags skyld...
Det er så bare min egen læge og ikke en afløser eller vikar eller noget
Har dog ikke haft så meget med ham at gøre...
Men var da udefor en Tandbyld i min graviditet også og der kastede de mig rundt fra tandlæge til læge til vagtlæge til skadestue gennem 10 dage, med smertestillende som ikke var så heldigt pga min graviditet... 
Min tandbyld blev ikke "fundet" og tømt, men den fik lov at springe selv trods alle de steder jeg havde været mens jeg mere og mere lignede klokkern fra Notre Dame... 
Den eneste der tog mig seriøst var en øre, næse hals læge fra Skadestuen... og det var under hans undersøgelse at den sprang...
øvhaaa uheldig uheldig...
Jeg har fået rådene af min JM og tidligere i tråden, men takker alligevel