Charlotte Wberg skriver:
Det er irriterende når de ikke er enige, eller sår tvivl i ens sind... Jeg er i forvejen ikke super henrykt for lægen. Synes ikke jeg render i tide og utide, men når endelig man kommer får man bare følelsen af ikke blive taget seriøst... Så kommer kun når jeg har synlige tegn på at noget er galt,jeg ikke kan holde det ud, eller når jeg skal pga tjek vedr. graviditet...
Men skal også have skiftet læge, så håber det bliver lidt bedre.
Og det skal ikke forståes sådan at jeg bare skal fejle noget når jeg kommer fordi jeg synes det eller ynker, men jeg forventer at hvis jeg som nu får besked på at ringe til min læge, så skal jeg ikke sidde og små diskutere om det nu også er det rigtige, og om jeg er sikker på at det er nødvendigt... For ja hvis den ene siger, at jeg lige skal tjekkes og have lidt redskaber, så må det vel være det jeg skal... 
Jeg forstår godt hvad du mener , jeg sekv render heller ik ktil læge i tide og utide , kun hvis der er noget galt , jeg gider faktisk ikk bruge min tid spdan et sted , med mindre det er nødvendigt 
Men lad mig komme med et helt andet eksempel . Jeg havde vildt ondt i øret , tog til læge for at få det tjekket (heller ik min egen) trro du så ikk kvinde mennesket hun henter den største sprøjte putter vand i og trykker den lige ind i æret
hvad du du så der sker , hun springer jo min trommehinde .. AVV siger jeg bare , blev så gal at jeg ringede til en ærelæge som så måtte behandle mig . hva fanden ligner det ikk . (jeg har lidt meget af dårlig øre som barn.)
Så jeg forstår godt du bliver sur over det , det ligner heller ikk noget , og burde absolut ikk diskuteres når du får en besked fra jordmore , men jeg kan give dig nogen råd omkring bækkenløsning , som du kan bruge , de skader ingen steder .
Ta altid begge ben op af trappen samtidig , ta altid to ben ud af sengen samtidig , to ben ud af bilen ja ALTD når du skal rejse dig søger for det er med to ben samlet . Ingen skrader stilling i sofaen eller noget . Du skal hele tiden tænke over hvordan du sidder ,ikk ben over kors altid begge ben på jorden , så vrider du nemlig mindst i bækkenet . Lige et par råd fra en som lider MEGET af de kræftige smerte , og gerne bare vil have den lille ud NUUUU