Hvordan bruger I jeres dage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

Plysbjørnen

Anonym skriver:

wauw du har jo godt nok travlt, kan godt forstå du ligger stilen om. Hvordan klarer I, at du går derhjemme?

Efter planen og samtlige beregninger, vil vi have mellem 800 og 1500 kr at leve for hver uge (alt efter mandens løn, og så skal vi i de "gode" uger ligge tilside til de mindre gode uger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Benjamins'mor

Jeg er også på barsel. Men ligenu ser vores dag ca. sådan ud.

06.00 Kærestens vækkeur ringer.

07.00 Kæresten køre på arbejde.

10.00 Jeg står op.

10.30 Jeg spiser morgenmad og tænder computeren.

11.00- Jeg ordner vasketøj, rydder op, gør rent, sidder lidt på computeren, ser tv, evt. handler.

18.00 Jeg laver aftensmad alt efter hvad vi skal have.

19.00 Kæresten kommer hjem fra arbejde og vi spiser.

19.30 Vi rydder af bordet og får evt. vasket op.

20.00 Kæresten sætter sig i sofaen og slapper af og ser tv. Jeg ser måske også lidt tv, eller også er jeg på computeren.

23.00/23.30 Vi går i seng.

Anmeld

1. december 2010

Alberts/

altså min dag er over hovedet ikk lagt i skema.

men min dag ser nogenlunde sån her ud

bassimutte vågner første gang klokken ca 04:30

får en flaske i sengen og sover igen til klokken ca 07:30

der står vi så op og leget på legetæppet, ca en halv time, så ca klokken 08:00 får han en flaske og så bliver han puttet i barnevognen ca 09:00/09:30

han sover så 2½-3 timer og imens han sover lufter jeg ud i hele lejligheden gør rent og ordner flasker, og får mig en lille slapper som somregl bliver brugt på baby.dk

så vågner han klokken 12:00/12:30 og der får han en flaske og efter flasken leger vi,  og ca klokken 14:00 får han lige en lille flaske til at sove på og så kommer han i liften og ned i den anden barnevogn, så jeg kan komme ned og handle, og han kan få en gå tur i  barnevognen, så vågner han når vi kommer hjem og så hygger vi.

lige intil der skal laves aftensmad og det er meget forskelligt hvornår jeg spiser afhænger af ham,

og han kommer i bad klokken 19:00 og i seng klokken 20:00 og så slapper mor her af(:

meget lang dag jeg har skrevet men sådan ser den altså ud.

Anmeld

1. december 2010

Ina33

Åhhh jeg er selv super struktureret, og eeeelllsker sådanne skemaer...

Jeg er studerende og er i øjeblikket i praktik 37 timer om ugen. Ingen tvivl om at når jeg får et job, så skal det IKKE være 37 timer om ugen. 30 timer om ugen vil passe mig fint.

Kl. 06.30 Står op og går i bad, gør klar til at vække børn.

Kl. 07.00 Børnene vækkes, vi spiser morgenmad sammen. Børnene bliver gjort klar.

Kl. 07.30 Afsted det går. Den store vykler selv, den lille bliver kørt i børnehave. Jeg selv kører halvdelen af vejen, og cykler det sidste stykke.

Kl. 16.10 Fri fra job, afsted på cyklen (med tungen ud af halsen).

Kl.16.30 Hente Den bette i børnehaven.

Kl. 16.45 Endelig hjemme. Ordne praktiske og lave mad.

Kl. 17.30 Vi spiser sammen.

Kl. 18.00 Lave lektier, ordne praktiske ting.

Kl. 18.30 Børnene i bad.

Kl. 19.00 Hyggetid

Kl. 20.00 Den bette puttes

Kl. 20.30 Den store puttes.

Om onsdagen har jeg fast bagedag, og om torsdagen er der fast rengøringsdag.

Jeg synes det er drønhårdt!!! Jeg glæder mig til jeg starter på skole igen til januar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.