Caroline86 skriver:
Så er Laura og mig hjemme fra første dag i vuggeren!
Det gik HELT VILDT godt
Vi kom ind og sagde hej, fik flyverdragt og støvler af, og mens jeg var ved at give hende sutskoene på begyndte hun at kravle ind til de andre børn 
Hun hilste pænt på pædagogerne og kravlede så op i "reden" hvor de andre børn sad og legede... 
Hun spiste frugt og sang julesange med de andre og jeg tror virkelig ikke hun bemærkede at jeg var der.. hun hyggede sig bare! Da hun blev træt kravlede hun over til pædagog Karina og bad om at komme op! Da jeg så sagde en lyd opdagede hun mig og kom derover i stedet for 
Alle pædagogerne var vildt overraskede over hvor nem hun var og hvor harmonisk og velbalanceret hun er
Normalt oplever de at børn på hendes alder sidder på mors/fars arm hele første dag og de leger ikke før 3.-4. dagen.
I morgen skal hun være der alene!
Jeg skal afleverede hende lidt i 9 (de har rundkreds og frugt kl.9) og så skal jeg ikke komme tilbage før de har fået frokost (medmindre der er behov for mig, så ringer de naturligvis). Det bliver grænseoverskridende, men jeg stoler på pædagogerne! 
Laura er klart den yngste da alle andre er over 1 år og de går allesammen... Hun har glemt at hun gik forleden, men jeg tror ikke der går længe før hun kommer i tanke om det, så hun kan komme hurtigere efter de andre børn dernede 
Alt i alt en rigtigt god oplevelse med vuggestue start... Jeg håber det bliver ved med at være positivt og hun ikke pludselig får "for meget" og ikke vil mere 
Knus en meget lettet Caroline
Og lige et billede af vuggestuebarnet, taget i morges 
Sig mig... Er hun blevet klippet til dagens anledning??
Hun er lækker som altid... 
Håber det går lige så godt i morgen - glæder mig til at læse..