første dag i vuggestue

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

Caroline86

Laulund87 skriver:

Ja det er ikke nemt..Suk. Men jo det kan godt være det er sådan vi skal gøre i en periode igen. Men skubber vi så bare problemet?

Det skal du ikke tænke på med gode råd for jeg synes skisme også det er svært

ja, du må nok tale med profferne, søde!

Håber virkelig de kan hjælpe så I allesammen kan få det bedre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Mor til L&S

Caroline86 skriver:

Så er Laura og mig hjemme fra første dag i vuggeren!

Det gik HELT VILDT godt Vi kom ind og sagde hej, fik flyverdragt og støvler af, og mens jeg var ved at give hende sutskoene på begyndte hun at kravle ind til de andre børn

Hun hilste pænt på pædagogerne og kravlede så op i "reden" hvor de andre børn sad og legede...

Hun spiste frugt og sang julesange med de andre og jeg tror virkelig ikke hun bemærkede at jeg var der.. hun hyggede sig bare! Da hun blev træt kravlede hun over til pædagog Karina og bad om at komme op! Da jeg så sagde en lyd opdagede hun mig og kom derover i stedet for

Alle pædagogerne var vildt overraskede over hvor nem hun var og hvor harmonisk og velbalanceret hun er Normalt oplever de at børn på hendes alder sidder på mors/fars arm hele første dag og de leger ikke før 3.-4. dagen.

I morgen skal hun være der alene! Jeg skal afleverede hende lidt i 9 (de har rundkreds og frugt kl.9) og så skal jeg ikke komme tilbage før de har fået frokost (medmindre der er behov for mig, så ringer de naturligvis). Det bliver grænseoverskridende, men jeg stoler på pædagogerne!

Laura er klart den yngste da alle andre er over 1 år og de går allesammen... Hun har glemt at hun gik forleden, men jeg tror ikke der går længe før hun kommer i tanke om det, så hun kan komme hurtigere efter de andre børn dernede

Alt i alt en rigtigt god oplevelse med vuggestue start... Jeg håber det bliver ved med at være positivt og hun ikke pludselig får "for meget" og ikke vil mere

Knus en meget lettet Caroline

Og lige et billede af vuggestuebarnet, taget i morges

Hvor er hun sej og dygtig

Sig mig... Er hun blevet klippet til dagens anledning??

Hun er lækker som altid...

Håber det går lige så godt i morgen - glæder mig til at læse..

Knus

Anmeld

1. december 2010

Caroline86

Mor til Liva skriver:

Hvor er hun sej og dygtig

Sig mig... Er hun blevet klippet til dagens anledning??

Hun er lækker som altid...

Håber det går lige så godt i morgen - glæder mig til at læse..

Knus

hun blev klippet i sidste uge! hun fik simpelthen alle sine lange lokker i øjnene hele tiden, så hun skulle lige have klippet 2 cm (!!!!) af

og tak, søde!!!

Anmeld

1. december 2010

Mor til L&S

Caroline86 skriver:

hun blev klippet i sidste uge! hun fik simpelthen alle sine lange lokker i øjnene hele tiden, så hun skulle lige have klippet 2 cm (!!!!) af

og tak, søde!!!

Og hvor er det bare smart til hende

Overvejer også om Liva snart skal en tur til frisør - synes også hendes er ved at være langt..

Pøj pøj i morgen

Anmeld

1. december 2010

Caroline86

Mor til Liva skriver:

Og hvor er det bare smart til hende

Overvejer også om Liva snart skal en tur til frisør - synes også hendes er ved at være langt..

Pøj pøj i morgen

jeg var lige ved at tude da Lauras lange lokker blev klippet af...

Men jeg ved jo at det bliver pænere og mere jævnt når det vokser ud igen og nu hvor jeg har vænnet mig til det synes jeg faktisk det er rigtigt sødt til hende!

Jeg skal heldigvis i mødregruppe i morgen formiddag når Laura er alene i vuggeren.. det er nok meget rart jeg ikke skal trippe rundt derhjemme

Anmeld

2. december 2010

Kruse90

åtth hvor er det dejilgt at det er gået godt?
Hvordan er det så gået idag?
Undskyld jeg ike har været så meget på, men har bare haft SÅ meget i hovedet med projekt osv.

Kram

Anmeld

2. december 2010

Zafir

Holddafest mand!! Første dag i vuggeren. hvor er det vidlt. FEdt det gik godt. Forstår godt at det var grænseoverskridende

Og må jeg lige sige - føj for en smuksak, der bare ligner MOAR helt vildt!!

Anmeld

2. december 2010

Caroline86

Anden dag er gået ligeså godt!

Laura var der 3 timer og nåede frugt, lur, frokost og masser af leg.. Alt overstået med et smil

Mor her tudede så snart jeg nåede til garderoben da jeg skulle gå i morgen skal hun være der hele dagen!

Heldigvis er Daniel hjemme i morgen så jeg skal ikke tude alene

Jeg har til gengæld forstuvet anklen efter et vildt uheldigt "styrt" på trappen, så det er jo vildt god timing

knus en lettet Caroline - nu mor til STOOOOOR baby!

Anmeld

2. december 2010

Mira0911

Hvor er det dejligt at høre at det gik så godt - Og sådan skal det nok fortsætte... Og der vil komme nogen morgener, hvor hun bare ikke vil væk fra Mor og Far... 

Anmeld

2. december 2010

Caroline86

Zafir skriver:

Holddafest mand!! Første dag i vuggeren. hvor er det vidlt. FEdt det gik godt. Forstår godt at det var grænseoverskridende

Og må jeg lige sige - føj for en smuksak, der bare ligner MOAR helt vildt!!

Tror du lige jeg tudede i dag da jeg skulle gå?

Men det gik bare helt vildt godt igen i dag! Min dygtige (lille) store baby...

JAAAH, hun ligner mig mere og mere Jeg synes jo også hun er ALT for lækker!! men tak alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.